Ramūnas 2011-04-01
Škoda Fabia 1.4 benzinas
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Erdvus, patikimas, VW kokybė

Skardinė dėžutė, nekelianti jokių emocijų

Bendras automobilio aprašas

Nedidelis, tačiau talpus, neišvaizdus, neblogai surinktas (šaunuoliai čekai) automobilis. Gaila, tačiau dabartinės taupymo tendencijos gadina šiuolaikinius automobilius. Garso izoliacija bloga, stiklai ne storesni nei šiltnamio plėvelė, tai ir garso slopinimo praktiškai nėra. Dar iki 100 km/h vėjo triukšmas pakenčiamas, virš - atrodo, kad stiklai atidaryti, nuo neblogų šoninių veidrodėlių keliamo triukšmo pradedi pavargti. Aišku, šio automobilio stichija nėra greitis (tiesiog jis nemėgsta greičio), todėl mieste jis visai smagus. Prietaisai iš VW Polo, medžiagų kokybė gera, sėdynių gobelenai, kbeje, kaip ir visų škodų, nepraktiški-labai tepasi. Smagiai su juo lėkti ar lakstyti miesto gatvėmis nepavyks, o iš esmės jis ne tam ir skirtas. Net pačios Škodos reklamoje, jam "priskirta" kita funkcija - jaunai mamai nuvažiuoti pas drauges ar į parduotuvę.

Variklis

1.4 16 V variklis nuo apačių vangus, bet mieste judėti su juo patogu. Nėra labai ekonomiškas (lyginat su 1.6), apie 8 litrai. Tai nėra labai geras rezultatas šios dienos automobiliams.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Eksploatacija nebrangi, nes konstrukcija yra paprasta, dalys nebrangios. Automobilis išties patikimas, todėl drąsiai galima būtų naudoti kas dieną darbuose. Visų škodų privalumas yra tame, kad už VW techniką ir kokybę moki vidutiniškai 30 procentų pigiau. Jei ženkliukas ant kapoto ne svarbus ir dizainas yra priimtinas, tikrai verta rinktis vietoj VW čekišką produktą.

Patarimai perkančiajam

Kam reikia paprasto, ne prasto statistinio automobilio, tai tikrai vertas dėmesio variantas. Silpnų vietų neturi, bent jau būdingų problemų, rūdžių, jei nebuvo muštas, neturi būti. Siūlau apžiūrėti išorę, nes pakabos ar variklio problemų šalinimas nebrangus, jei tokių ir būtų.

Rekomenduojami video