Ramūnas 2011-03-31
Nissan Almera 1.8 benzinas
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Simpatiškas, kokybiškai pagamintas, nors ir europietis, bet tikras japonas

Prabangiausia versija nesukuria viduje kokybės jausmo. Bukas benzininis variklis

Bendras automobilio aprašas

Įsigijome naują, gražią (bent jau išore) Almerą. Juoda, puikiai atrodanti, kokybiškai surinkta (tik pastaba dėl durų sandarumo) ir su gera komplekatacija, tačiau su nykoku interjeru, kuriame labai kliuvo pigios, nors ir neblogos kokybės plastmasės, praeito amžiaus gamyklinio audio grotuvo valdymas, aukštai (nors mano žmonai tai pliusas) stovinti sėdynė. Automobilis išties komfortiškas, tačiau garso izoliacija prastoka, o be to kliuvo, kad, uždarius duris, apačioje jautėsi, kad iš lauko traukia orą (matyt, gumos buvo nesandarios arba durys neteisingai sukonstruotos). Vietos gale ir bagažinėje ne per daugiausiai, bet tai juk ir ne universalas, todėl iš esmės vietos užtenka. Graži išlenkta stogo linija tikrai įsimintina, o ir pats automobilis tirkai labai simpatiškas ir vertas dėmesio dėl savo bendrų savybių-nei labai sportiškas, nei labai komfortiškas, bet patogus naudoti kiekvieną dieną ir keliantis geras emocijas.

Variklis

1.8 114 Ag. benzininis motoras yra pavyzdys, koks neturėtų būti šiuolaikinis motoras-bukas su labai bloga dinamika,kuris visiškai netenkina vairuoti mėgstančio vairuotojo noro spūstelėti akseleratoriaus pedalo. Tačiau turi jis ir privalumų. Tai ekonomiškas (mieste 8 litrai) ir nuo apačių gerai traukiantis variklis (be didesnių pastangų iš vietos juda su antra pavara), kurio traukai mažai įtakos turi net viduje sėdinčių keleivių skaičius. Dėl šių savybių, variklis labai tinka važinėti po miestą, nes trauka visame apsūkų diapazone beveik pastovi, todėl nereikalauja bereikalingo pavarų junginėjimo.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Eksploatacija nebrangi, nes realiai niekas negenda, taigi automobilis tikrai kokybiškai pagamintas. Dalių kainos nemažos, bet tai aktualu kėbulo dalims, nes pakaba pakankamai patikima ir paprasta. Norint išvengti rūdžių, siūlau tikrai, jei ketinate ilgiau važinėti, nepataupyti ir pasidaryti papildomą antikorozinį dengimą.

Patarimai perkančiajam

Jei nereikia prie šviesoforo aplenkti kito "japono", tikrai galima rinktis su benzininiu varikliu. Atkreipti dėmesį į išorę, nes pakabos remontas nėra brangus, o po kapotu, jei "normaliai" buvo prižiūrėtas automobilis, didelių trūkumų ir staigmenų neturėtų būti.

Rekomenduojami video