Vitalijus 2012-01-02
Puikus auto
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Labai komfortiskas, greitas, patikimi automatai, nerudija

kuro sanaudos, sunkiai iveikia posukius

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas

Turejau daug auto, bet tas nustebino- salonas puikus, medziagos kokybiskos(skydelio dizainas pasenes, bet priprantama).Vaziojant niekas nebarska, netraska. Ipatingai minkstas auto, uztad posukiuose nepalakstysi.Mano atveju kremines spalvos ventiliuojama oda- ventiliatoriai yra sedinese, ju greitis reguliuojamas. Audio- tu metu automobiliose geresnes sistemos nera- 9 garsiakalbiai is ju 4 skirti subui, gamiklinis stiprintuvas.Atsisedus i tos pacios klases 5 BMW juokas ima , kaip skamba sistema. Vaziuokle dirba labai tyliai, motoras galetu dirbti tyliau, normaliam vaziavimui mieste uztenka 2000aps/min, vaziuojant 90km/h : 1800aps/min ir tai benzinas ir tik 4 pavaros automate.

Variklis

Variklis geras tik reikia zinoti ka ir kiek keisti jam ir jis tarnaus puikiai. Butinai keisdami tepalus keiskite zvakes(po10lt), kitaip pareis DI kasede ir butinai tokios kokiu reikalauja gamintojas. Kas 50t.km. nuimkite karteri ir isvalykite tepalo paimimo setkute: BUTINAI.Kitaip prisijungsite prie zmoniu , kuriems uzkals motoras. Tepala pilti tik sintetini ir ne PEMCO O siap motoras traukia puikiai nuo par 1000aps/min iki 6500 aps/min, pati trauka prasideda nuo 4000 aps/min.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Turiu automobili beveik metus, pakeiciau: stabilizatoriaus traukeles (po40LT); akseleratoriaus sklende(80lt), akuma, tepalus(150LT),zvakes(40LT), nupirkau kitus ratus nuo Omegos(400lt), reketu sutvarkyti ekrana(ne visi pikseliai dega) ir jau keisiu kaladeles. Stabdziai- silpniausia siuo uatomobilio vieta,- mano galva stabto auto sudinai.

Patarimai perkančiajam

Pirkit auto nenudrozta ir dziaukites juo.

Rekomenduojami video