BTom 2013-08-01
Rover 620Ti Vitesse 2.0l 96m
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Mano atveju neužmušamas 2,0l variklis, nevagiamas, greitas, pilna elektra.

Rudys, garso izoliacija, mistinis antifryzo dingimas

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas

Auto labiau skirtas jaunam, neturinčiam šeimos vairuotojui, kuris mėgsta važiuoti greičiau nei kiti. Rover 620Ti tai BMW varomas priekiniais ratais. Galingas, bet mėgstantis rūdyti auto. Blogas apsisukimo spindulys. Variklis pastoviai apsipylęs tepalais, nes tarpinės nelaiko, nors tepalo mano auto nevalgė, bet švarą palaikyti buvo neįmanoma. Žiema ilgai reikia laukti kol užšyla, bet ir per didžiausius šalčius vedėsi iš vieno apsisukimo. Nėra (aš bent neradau) salono filtro, todėl rasoja langai. Pas mane buvo beveik viskas: El. langai, El stiklai, šildomos sėdynės, autopilotas, kondicionierius ir t.t. nebuvo tik kompiuterio ir klimato kontrolės (ganėtinai senas auto). Labai prasta garso izoliacija. Pastoviai dinginėjo antifryzas, tai reikėjo su savim turėti bakelį (meistrai gedimo taip ir nerado). Plastmasės netratėjo, kol pats nenusprendžiau pasikeisti laikrodžio lemputės, tai pusę laikiklių sulaužiau kol iki jos desigavau.Gale vietos mažoka, pagažinė nors ir talpi, bet skylė nedidelė.

Variklis

2,0 l. 147kw/200AG tai manau daug ką pasako.Kuro sąnaudos trasoje ~10l važiuojant 120-140km/h, mieste ~15l. Teko restauruot turbiną, bet tai verta to malonumo, kurį jauti važiuodamas. Manau tai viena iš priežasčių, kodėl verta įsigyti šį auto. Nesu auto meistras tai daug negaliu pasakyt, žinau, kad variklio dangtelių neverta keist, nes vis tiek greit pradeda praleidinėt, be to viena iš tarpinių iš vis deficitas. Per 5 metų ekplotacija pakeičiau triskart-nepadėjo. Ilgos pavaros prideda malonumo važiuojant, tik sportiniai ar čipuoti bolidai gali prilygti. Važiuojant ~240Km/h, stabilumo jau pradeda trukti, vis dėlto ne Audi A8, dydis ne tas.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Man problemų sukėlė sankabos cilindriukai, vienas salone kitas prie greičių dėžės, remontas ~400lt, per 5m kiek važinėjau su šiuo auto teko keisti 2 kart. Su šiuo auto nuvažiavau 100k pats, kai pirkau buvo ant spidometro 250k iš Belgijos, su pilnu antikoroziniu padengimu, tai manau padėjo, kad ne tai greit puvo. Važiuoklė manau laiko tikrai neblogai (prie gulinčių policininkų nestabdžiau, kaip Audi ar VW turėtojai), nes dalys nėra brangios, nelyginu su II Golf, kur dalys parduodamos už metalo svorio kainą. Vairo traukės ~50Lt. Stabžių trinkelės rinkinys ~80Lt Iš gedimų: buvo sulūžę langų pakėlėjai, tai išsitekinau naujus ratukus 20Lt, nes originalūs tikras šlamštas. Keičiau vandens siurblį, termostatą, diržus, tepalus, filtrus viso ~700Lt. Taip pat starterio pritraukėją remontavau 150Lt. Variklio pagalvė 100Lt. Rato guolis 250Lt. Priekinis stiklas 250Lt. Čia kainas surašiau su pakeitimu autoservise, nes pats auto netaisiau. Pagrindinė problema yra detalės, nes tokių auto tikrai yra nedaug ir viską reikia užsakinėt, nes laužynuose jų nesimėto, kaip paprastų 600 roveriukų. Kaina nuvertėja tikrai daug, mano atveju daugiau nei per pus, pirkau už 8000Lt pardaviau už 2900Lt

Patarimai perkančiajam

Patikrinti galines arkas - pagrindinė korozijos vieta., Antifrizą ar nedinginėja, ar nevarva kur. Sankabos skysti ar neleidžia sankabos cilindras, nebėga tepalas. Ar nekaukia guoliai (kaina gana didelė). Na be abejo perkant tokia mašiną pažiūrėti sankabą, kad nebūtų sudrožta, vis dėlto ne pensininkai į bažnyčia su tokiom važinėja.

Rekomenduojami video