M.B. 2012-12-04
Dvejopi įspūdžiai
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

mažos degalų sąnaudos, sąlyginai nedidelė kaina, atsparus rūdims, gan patikima pakaba, lengvai valdomas, ne griozdiškas, patogus, komfortiškas, patikimas variklis

genda įvairios smulkmenos, pavarų dėžė atlaiko iki 100000 km. Elektros bloko gedimai, užrakinimo / užvedimo spynėlių problemos, brangiai kainuojantis remontas, sudėtingas priėjimas, dėl pavarų dėžės problemų galima sugadinti sankabą

Variklio darbinis tūris, l: 1,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas

Darbe naudojuosi N1 versija, su kuria vežioju produkciją (krovininis). Tenkina automobilio visuma - jis nėra per didelis kaip ūkinėms reikmėms skirtas komercinis automobilis, pakankamai vikrus ir važiuoja panašiai kaip lengvasis. Patogus, pakankamai nišų ir daiktadėžių, tylus. Pakanka B kategorijos vairuotojo pažymėjimo. Tenkina degalų sąnaudos. Netenkina nemažos išlaidos gendančioms smulkmenoms. Tai tikrai nėra itin patikima mašina, iš kitos pusės, jo gyvenimas perkopia į dešimtį. O gainiojamas kasdien po maždaug šimtą kilometrų. Nesvarbu, ką pirksite - Nissan Primastar, Opel Vivaro ar Renault Trafic, tai yra tie patys automobiliai. Jei galvojate, kad prekinis ženklas šiuo atveju kažką reiškia, klystate,nes visos trys mašinos buvo gaminamos Anglijoje, Lutono mieste ir Barselonoje (Ispanija).

Variklis

Variklis - silpniausias, 1,9 l DCI, 100 arkliukų. Tokį motorą galima sutikti atnaujintoje Lagunoje, Mitsubishi Space Star, Carisma, Volvo s40 / v40. Elektroninis kuro įpurškimas. Niekada nepilame kuro ne iš degalinės, tai variklis lyg ir laiko. Jau nusukęs virš 430000 kilometrų. Manau, kad nepatikimu vadinti negalima. Gal šiek tiek trūksta "smarvės", bet ekonomija užtikrinta. Su beveik 100 litrų baku galima nuvažiuoti apie 1400 -1500 kilometrų. Puikus rezultatas. Iš jautresnių variklio vietų - turbina. Todėl reikia bent kas 10-12000 km pakeisti variklio sintetinę alyvą. Pratstas priėjima sprie variklio dalių - problema. Turėjome problemų su dirželių guoliais. Trūkus generatoriaus diržo guoliui, gali būti nutraukiamas ir variklio diržas. Labai daug nemokšų meistrų pridaro "kliurkų" ir nesutvarko mašinos.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Nuvertėja pakankamai greitai. jei prieš metus sumokėjom apie 20000 lt, dabar gaučiau vos 12-13 tūkstančių. Kaip minėjau, naudoja mažai kuro, todėl degalams netenka išleisti baisių pinigų, nors nepasakysime, kad kuras pigus (visi tą žinome). Iš brangesnių malonumų - pavarų dėžės keitimas, sankabos remontas, kvailiojantis salono ir "būdos" apšvietimas, išlaidos įvairiems skysčiams, durų vyrių remontams, spynelėms. Nervinančios smulkmenos.

Patarimai perkančiajam

Atkreipkite dėmesį į absoliučiai visus dalykus, nes perkant tokio tipo mašiną, reikia žinoti, kad su ja buvo intensyviai važiuojama. Jautriausia vieta - pavarų dėžė ir elektronikos smulkmenos. Gali būti problemų su šoninių krovinio skyriaus durų atidarymu, nulūžtančiomis rankenėlėmis ir vyriais. Galima pagirti gana efektingai šildantį pečiuką, komfortišką važiuoklę. Bėgant metams paskutinį atodūsį išleis ir vairo kolonėlė. Kodėl patariu pirkti? Nes nepaisant to, ką nusipirksite iš šios klasės automobilių, nenusipirksite nieko stebuklingo. Komerciniai automobiliai naudojami intensyviai, o tokių gamintojų kaip Volkswagen, Mercedes Benz genda ne rečiau, o ir remontas kainuoja labai didelius pinigus. Sakyčiau, šis reno yra aukso viduriukas. Be to ir nebrangiai kainuoja. Tiesa, jos parduoti brangiau tikrai nepavyks.

Rekomenduojami video