2019-05-06
Renault Koleos 2013 2,0 ltr Pagal kainą labai geras automobilis
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Gera važiuoklė

nevisai gerai veikia salono elektronika

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Bendras automobilio aprašas

Išsirinkti automobilį pavyko gana greitai ir lengvai, padėjo daugybė perskaitytų atsiliepimų internete, straipsniai, taip pat draugai ir kiti vairuotojų patarimai. Iš naujų automobilių kandidatų buvo: Fluence, Sid, Jetta. Po peržiūrų ir bandomojo važiavimo, Sidas nepaliko jokio įspūdžio, pasirodė esąs gana nuobodus automobilis. Jetta paliko labai teigiamą įspūdį. Man patiko viskas šioje mašinoje, bet variklis su turbina privertė mane rimtai suabejoti šiuo automobiliu. Gyvenu tokiame kaime, kur benzino kokybė visuomet buvo įtartina, 98 visai nėra o su 95, visai netraukia ir jaučiu turbina nelaikytų. Į Renault saloną nuvykau be jokios ypatingos nuotaikos, tada I kartos Fluence išvaizda man tikrai nepatiko, bet netyčia pamačiau facelift'intą automobilio versiją. Žiauriai patiko. Tiesiog įsimylėjau. Tada nusprendžiau atsisėstį į automobilio saloną. Salonas yra erdvus, patogus. Salone jaučiausi patogiai ir komfortiškai. Sėdint prie vairo jautiesi raminančiai ir maloniai. Ilgą laiką galvojau, kad komplektaciją reikia rinktis geresnę, bet mane sustabdė keletas veiksnių: Maksimalioje komplektacijoje buvo 17 colių ratai. Ratai atrodė gražiai, bet aš žiūrėjau į šią problemą iš praktinės pusės ir galvojau apie tai, kas atsitiks su tokiais ratais mano kaimo „puikiuose“ keliuose. Rankinio stabdžio mygtukas, kuris gali sukelti problemų esant dideliam šalčiui. Pasirinkau Expression komplektaciją. Automobilis man labai patiko. Sėdėjau automobilyje ir užmiršau, kad sėdėjau transporto priemonėje, jausmas, kad sėdžiu labai patogioje, ergonomiškai įrengtoje kapsulėje. Variklis yra gana senai gaminamas, aš ir nenorėjau, jokių naujų sistemų, elektronikos, viskas buvo išbandyta. Prie mažų apsukų, automobilis beveik netraukia, variklis pradeda traukti tik nuo 3500 aps./min. Automobilio dinamika nėra bloga, tačiau norint, kad mašina gerai važiuotų, reikia nuolat gerai spausti gazą. Trasoje tai atlieka teigiamą vaidmenį, tačiau mieste tai nėra labai patogu. Kuro sąnaudos mieste yra 10 litrų ir 7 užmiestyje. Greičių dėžė yra 6 pavarų, mano nuomone šeštos pavaros nereikia. Visos pavaros yra labai trumpos, iš pradžių pamiršdavau perjungti laiku, bet dabar įpratau. Pakaba yra patogi, iš pradžių net atrodė, kad ji yra šiek tiek per minkšta. Viduje aukštos kokybės plastikas, apmušalai pagaminti šiaip sau. Jaučiasi, kad vairas yra tinkamo dydžio, patogus paimti į rankas. Man labai patiko, kaip prancūzai išsprendė multimedijos jungiklių problemą, viskas yra po vairu ir valdosi vairo ratukais. Pasirodė, kad šis sprendimas yra patogesnis nei įprastiniai vairo mygtukai. Klimato kontrolė veikia be problemų, įjungi ir pamiršti. Iš pradžių buvau sutrikęs dėl elektroninio spidometro, bet greitai prie jo pripratau, dabar manau, kad tai labai patogu. Lešiniai žibintai, bet su halogenais. Šviečia įprastai, bet galvoju pasikeisti į Xenon'us. Priekyje matomumas yra šiaip sau, bet galinis matomumas yra geresnis nes yra pagalbininkas - parktronikas. Nustebino garso izoliacija, važiuojant salone, galite kalbėti, o nereikia rėkti, kaip kituos automobiliuose. Garso sistema visai nepatiko, skamba prastai. Apie blogus dalykus: naujojoje Renault greičių dėžėje trūksta tepalo. Turėjau atidaryti ir pakeisti viską, kas ten buvo. Po 4500 Km teko keisti amortizatorių, nes pastebėjau, kad jis leido ir barškėjo. Prijungus papildomą įrangą prie cigarečių degiklio lizdo, pastebėjau, kad tai padidina ventiliatoriaus greitį. Išvada: automobiliu patenkintas, nesigailiu, kad jį išsirinkau. Pagal kainą puikiai atitinka kokybę.

Rekomenduojami video