2019-05-06
Volvo XC60 D4 AT
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Gerai valdosi,patogus, galingas, mažos kuro sąnaudos, patogus salonas

nėra

Variklio darbinis tūris, l: 2,4
Kuro tipas: Dyzelinas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,0
Bendras automobilio aprašas

Atėjo laikas, kai užsimaniau pakeisti savo ištikimą Outlander XL į naujesnį ir tobulesnį automobilį. Aš negaliu nieko blogo pasakyti apie senąjį Outlander- jis, be jokių problemų, tarnavo 6 metus ir nuvažiavau su juo 80 tūkst. kilometrų. Naujasis jo savininkas yra mano draugas, eksploatacija tęsiama, jokių problemų nepastebėta. Naujasis automobilis turėjo atitikti tuos pačius kriterijus, kurie buvo naudojami perkant Outlander. Tai universalus visų ratų croccoveris su dideliu bagažo skyriumi ir erdviu interjeru, automatinė greičių dėžė, su galimybe išvažiuoti šiek tiek nuo kelio į gamtą, ir be didelių pastangų išvykti išilgai kelionei. Neketinu rašyti apie tai kaip rinkausi, tiesiog pasakysiu, kad peržiūrėjau daugiau nei 10 skirtingų naujų crossoverių variantų, bet galų gale apsistojau ties dyzelinu Volvo XC60 D4 2.4AT Summum. Pirkau tai ką turėjo salone. Nepaisant to, kad beveik nėra jokio skirtumo tarp automobilių dydžio, vairuoti Volvo norisi daug labiau nei Mitsubishi, automobilis yra labai dinamiškas, atsakas į greičio pedalą visada yra greitas. Matomumas automobilyje yra puikus, jau pripratęs prie jo dydžio todėl nepatiriu jokių nepatogumų. Pakanka tiesiog patogiai įsitaisyti prie vairo - ir iškart galima važiuoti bet kur. O patogiai įsitaisyti XC60“ yra lengviau nei lengva - yra daug funkcijų, kurios padidina komfortą. Šešių greičių automatas „Aisin“ veikia gerai, netampo - man patinka. Iš ypatybių - kad išvengti problemų eksploatacijos metu, geriau valyti automatinės greičių dėžės aušinimo radiatorių kas 60 tūkst ir tuo pačiu keisti dėžės tepalą. Garso izoliacija yra puiki, ypač po faceliftinimo, todėl originalios garso sistemos garsas atskleidžia visiškai puikiai. Pakaba „šešiasdešimtuke“ yra dviejų tipų - Comfort ir Dinamic. Comfort yra kaip pasirinkimas, kurios šioje mašinoje nėra, todėl kalbėsiu apie Dinamic, kuri teoriškai turėtų būti kietesnė. Bet važiuoklė vis tiek yra gana patogi ir stabili ant kelio, valdosi nuspėjamai. Negaliu labai daug pasakyti apie bekelę, į laukus beveik nevažiavęs Lieti ratai 17 colių suteikia papildomą važiavimo komfortą, nes jie yra mažesni lyginant su šiuolaikinių automobilių standartais, tačiau su aukštomis padangomis yra daug geresnė amortizacija. Vairas nėra aštrus, bet ir ne per minkštas - būtent tai, ko reikia patogiam važiavimui. Pats vairas yra malonus liesti, patogus, tvarkingas, neuždengia prietaisų skydelio. Prietaisų skydelis yra tvarkingas, gražiai atrodo, patogus ir informatyvus. Sąnaudos - tik apie 8 litrus, todėl man labai patinka. daugiau pravažiavus netgi šiek tiek sumažėjo. Apdailos kokybė taip pat tik nudžiugino - medžiagos yra aukštos kokybės, malonios liesti, viskas surinkta pagal aukščiausios klasės standartus, detalės puikiai dera. Klimato kontrolė veikia gerai, valdymas yra intuityvus, o galiniams keleiviams yra papildomi deflektoriai. Galinės sėdynės, beje, gali būti sulankstytos į grindis - labai patogios. Kėbulas tuo pačiu metu atrodo solidžiai ir kartu veržliai! Metalas yra storas, durys yra sunkios - tai reiškia, kad mašina yra aukštos kokybės, saugi, gerai inžinierių sustiprinta . Dienos šviesos žibintai - patogus dalykas,labiau patinka nei trumpos automatinės šviesos. „City Safety“ automatinio stabdymo sistema iš tikrųjų veikia - išbandyta saugiomis sąlygomis :) Manau, kad automobilio kaina yra visiškai pagrįsta - gausite viską, ko reikia, ir būsite patenkinti!

Rekomenduojami video