2017-04-16
OPEL Omega 2.5 tds
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Labai malonus patogus salonas, gera garso izoliacija, gera garso apartūrą. kebulas be rudžių ir šašų.

2,5tds. ir opel ženkliukas.

Variklio darbinis tūris, l: 2,5
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,0
Bendras automobilio aprašas

Komfortiškas, tapus, nebrangus, dėmesio ir žvilgsnio netraukiantis automobilis. Teko turėti 2000m gamybos Opel Omega. 2,5tds. Lygtai -> 96kw. Kalbant apie variklius, tai visiškai nedinamiškas, garsus, bet kaip savo klasei taupus motoras. Per 2 metus eksploatacijos - variklyje nebuvo keistos jokios detalės. Keičiau tik 3 kartus tepalus ir filtrus nes gana daug buvo naudojamas. Variklis turėjo problemų su kuro siurblių, laikas nuo laiko išlysdavo firminis automobilio hemarojaus simptomai, kad sunkiai kurdavosi ir kartais dingdavo trauka. Kiek teko domėtsi kauno mieste ir rajone su mechaniniu ir elekroniniu gedimu niekas šių omegos variklių siurblių neapsiimdavo remontuoti. Visu garažinių ir meistrelių pasakymas būdavo: ''dar važiuok kol važiuoja". :D Apie važiuoklę kalbant: tai gana stipri ir tikrai nebrangi. Važiuoklės restauravimas iš pagrindų atsėjo apie 120eur. keista spyruoklės - 20 eur/vnt. kitų detalių kainų konkrečiai nesakysiu, bet žymiai pigesnės nei 2001 Mercedes C klasės. 2 ar 3 kartus net pigesnes detalės. Apibendrinus automobilis turiu pripažint tikrai patvarus, nes aš juo naudojausi be gailesčio. Dažnai veždavo viršsvorį. Autostradoje buvo laikomas gana didelis greitis (kas tikrai neprideda pliusų tolimesniai automobilio eksplotacijai). Žiemos metu automobilis dėl galu varomų ratų yra pririnkes nemenka sumą protokolų. Tuo pačiu, turiu pripažint kad Opel omega valdymo charakteristikomis tikrai nenusileidžia daugumai konkurentų.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Remontuoti teko daug bet neesminius dalykus. Luzo vairo uzraktas - nepamenu remonto sumos. bet sutvarkyt prireike savaitės laiko. Subyrėjo užvedimo spynelė, remontas smulkus, bet pinigais atsėjo arti 50eur. (kartu su technines pagalbos iškvietimu). Kuro bako klijavimas. nes degalinej prisipilus pilna kuro baką pradejo varyt per viršų. remontas irgi nebrangus keliasdešimt eur. ir daug kitu smulkių defektų kaip neveikiantis radijas ir pan. sutvarkymas kainavo po kelioliką eur. bet per 2metus eksplotacijos gavos kad sumokėjau kaip už 2 tokias omegas.

Patarimai perkančiajam

Daug nepatarsiu turbūt, atvirai šnekant nepatarčiau išvis pirkt jokios markės automobilio su 2,5tds motoru, tikrai sunkus variantas. Aš pirkau šį automobilį tik dėl to kad salonas nevertė vemti, buvo galu varoma ir kėbulas tobulos būklės.

Rekomenduojami video