Andrius 2017-04-18
Mazda 2, 2003 m. 1.4 benzinas automatas
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Stilingas, manevringas, ekonomiškas, puikiai valdomas, nebrangiai išlaikomas

Erzinantis "roboto" darbas, važiuoklės metalinių dlių korozija

Variklio darbinis tūris, l: 1,4
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0
Bendras automobilio aprašas

Mazda 2, 2003 m. 1.4 l., 60 kW, benzinas, "robotas". Pirkta iš Šveicarijos su sąlyginai nedidele tikra rida (72 k. km., požymiai - tikra serviso istorija, idealios būklės salonas, kėbulas ir variklis, ) dėžės defektu, kuris gan paprastai pataisytas vietinio autoelektriko (dėžė stovi mechaninė, tik valdymo modulis elektrinis, tai ten nuo drėgmės ar ilgo stovėjimo užstringa traukės, atsakingos už pavarų jungimą, tiesio viskas išvaloma, sutepama ir pirmyn į kelią). Automobiliukas nedidelis, manevringas - miestui - pats tas. Užmiestyje - leistinu greičiu važiuojant galios taip pat užtenka. Komplektacija labai įdomi, kaip tokių metų ir klasės mašiniukui - 4x el. langų kėlikliai, 4 x oro pagalvės, radio valdymas nuo vairo, ABS, kondicionierius, šildomos priekinės sėdynės, priešrūkiniai žibintai. Prie vairo įsitaisys ir dvimetrinis ir nedidelio ūgio vairuotojas - sėdynių ir vairo reguliavimo diapozono pakanka. Be vargo važiuoja 4 keleiviai, penktam gale ankšta. Mašina aukštesnė nei daugelis tos klasės automobiliukų - sėdima patogiai. Bagažinė - nedidelė, bet važiuojant dviese, susilanksto galinė sėdynė ir vietos šaldytuvui atsiras. Vežant ilgą krovinį galima sulankstyti priekinę keleivio sėdynę. Kai tokios klasės automobiliui - puiki antikorozinė kėbulo apsauga. Rūdys pastebėtos tik ant metalinių neapsaugotų nuo korozijos važiuoklės dalių.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Tvarkyta robotizuota greičių dėžė - kuri pati - mechaninė, tik valdymas elektronika ir varikliukų pagalba valdoma sankaba. einamieji remontai - alyvos keitimas, priekinių stabdžio kaladėlių ir diskų, oro, kuro filtrų keitimas. Mašina - paprasta, nėr ten kam labai gesti. Kiek erzina "roboto" grubus darbas. Silpnoka garso izoliacija. Nebragus drausti VCAPD (maža variklio kubatūra)

Patarimai perkančiajam

Ieškoti su gera komplektacija, nebijoti "roboto", kam jis nepatinka - ieškot mechaninės versijos - tikrai dėmesio vertas mažas automobilis.

Rekomenduojami video