Vairuotojas 2014-08-01
Opel Omega 2.5 TDI
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

komfortiškas, stabilus, patikimas, gražus, vietoj CD changerio galima padaryti AUX jungtį mp3 grotuvui

gaminamas iki 2004, nepatogus puodelio laikiklis.

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,0
Bendras automobilio aprašas

nuo 2000 metų gaminami automobiliai nėra išskirtiniai, tačiau turi gerą tiek išvaizdą, tiek interjerą, tiek važiuoklę. Išvaizda aišku visada yra skonio reikalas. Tačiau pastačius prie naujesnių automobilių, opel omega neatrodo, kad būtų labai labai senas: pakankamai gražių formų, didelės galinės lempos, jokios juodos apdailos, priekyje lęšinės lempos. Iš priekio atrodo gana plati. Iš šono grožis labai priklauso nuo to, kokie ratai uždėti. prie didelių atrodo trumpesnė bet patrauklesnė. Interjeras paprastas, bet solidus. Erdvės daug tiek priekyje, tiek gale. Salonas jei ne odinis, tai dažniausiai labai prastas, nes nuo bet kokio vandens lieka dėmės. Puodelio laikiklis yra atidarius porankį - nelabai patogu pasiimti ir padėti, ir gana platus, tai nelabai laikosi stabiliai puodelis, ypač jei aukštesnis. Šiaip komfortas tikrai geras. Važiuoklė pakankamai minkšta. salone taip pat netrūksta įrangos, tik sunku rasti nepavargusią omegą, kuri turėtų pilną komplektaciją. Kaip dideliam automobiliui, apsisukimas nėra labai sunkus. Ant kelio stabilus.

Variklis

Variklis stovi BMW 2.5 Tdi. 110 kw. Tokio galingumo paprastai užtenka. Greitai įsibėgėja, be problemų įlįsi ten, kur intensyvus eismas ir niekas tavęs neįleidžia ir įsiliesi į eismą. Variklis dirba švelniai ir kuriasi žiemą kaip vasarą. vietoj pagrindinio dirželio yra grandinė, kas yra pliusas.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Pats automobilis gana pigus. Pili kurą ir važiuoji. tarkim jei dyzelis kainuoja 4,6, tai pilnas bakas (75 litrai) kainuoja 345 lt. Su tokiu baku vidutiniškai nuvažiuoji 800 km. užmiestyte apie 1100-1200 km. jei tik po miestą ir grubiai, tai 600. Oro, tepalų kuro filtrų ir tepalų keitimas plius darbas servise atsieina 300 - 400 lt (jei dedami brangūs ir vidutinio brangumo tepalai ir filtrai). Tad pakankamai pigi eksploatacija norint tvarkingą automobilį palaikyti. Į servisą automobilis beveik nesiprašo. Esu keitęs po žiemos rankinio stabdžio trosą. Daugiau nieko.

Patarimai perkančiajam

jei renkiesi automobilį ne daugiau 10.000 lt, ir išvaizda bei vardas tau priimtinas, tai automobiliu liksi patenkintas. Esu vairavęs nuo 2005 gamintą BMW 5. Važiuoklėse ypatingo skirtumo nepajausi - savo metų ir kainos automobilis tikrai vienas iš geriausių variantų.

Rekomenduojami video