Marius 2017-01-17
Opel Insignia 2.0 CDTI COSMO 96 kW
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Išvaizdus, patikimas, komfortas ir didelė erdvė salone.

Kaip universalas, nėra labai talpus pažiūrėjus iš išorės. Bet kaip vokiečiai pasakė, tai nėra Universalas, o Tourer tipo automobilis, susidėti senukam golfo lazdas ir kt.

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0
Bendras automobilio aprašas

Automobilis parvarytas iš Vokietijos, pirktas 2015-04-01 su 179,668 rida. Pravažiavus 20'000 km. lūžo alkūninis velenas. Visoms Insignia pasiekus ~200'000 km. pasitaiko ta pati problema, su tepalo pompos vamzdeliu. Per kurį yra paduodamas tepalas iš karterio. Vamzdelis nuo karšio išlinko ir variklis negaudavo tepalo, nebuvo sutepimo lūžo alkūnė - darytas kapitalinis variklio remontas. Po remonto 1,5m. jokių bėdų iš variklio skyriaus. Apskirtai nuo automobilio įsigijimo buvo susidurta tik su viena problema (paminėjau ankščiau). Važiuoklė Flex-Ride'as tikrai naudingas dalykas, ypač važiuojant ilgesnėse kelionėse tiesiog plauki keliu.

Variklis

Problemos su tepalo pompa. Jeigu variklis prižiūrimas tinkamai tikrai ilgai tarnaus. T.y. laiku keičiami tepalai (~10'000km). 96 kW universalui?? Kelionėse užtenka, mieste pasidraskymui - nelabai. Lengvai ir saugiai čipuojamas iki 118 kW.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Kapitalinis variklio remontas - 2200 €, kitų bėdų kol kas nėra. Eksploatacija - tepalai, padangos, stabdžių kaladėles neskaičiuoju.

Patarimai perkančiajam

Nėra.

Rekomenduojami video