Audrius 2017-01-07
Kėbulas/rėmas
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

remonto kaštai nedideli lyginant su Toyota Land Cruizer ir panašiais visureigiais.

rėmo ir kėbulo korozija

Variklio darbinis tūris, l: 2,5
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Visureigis
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Bendras automobilio aprašas

Labai stipriai mėgsta korozija tiek rėmas, tiek kėbulas. Perkant ypač būtina atkreipti dėmesį į rėmo būklę ties galiniu tiltu ir reaktyvinėmis traukėmis. Šiaip ypatingos priežiūros nereikalaujantis visureigis. Pravažumas kaip visureigiui vidutinis - trūksta bent galinio tilto diferencialo blokatoriaus.

Variklis

Visiškai priežiūros nereikalaujantis, tačiau mėgstantis kūrą darbinis arkliukas.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

važiuokės detalių kainos - vidutinės, eksploatacija - pakenčiama, nuvertėjimas - pakankamai didelis

Patarimai perkančiajam

atkreipti dėmesį į rėmo koroziją ir priekinio tilto įjungimo/išjungimo vakuuminės sistemos veikimą bei priekinio tilto pusašius (granatas).

Rekomenduojami video