Jonas 2021-08-25
Neuniversali mašina ir ne kiekvienai dienai
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Lengvas, greitas, patikimas, sportiškas, smagus, garsus

  • Gera pakaba
  • Gera pavarų dėžė
  • Gerai valdomas
  • Stabilus kelyje
  • Informatyvus vairas
  • Gražus dizainas

Beveik nėra - salonas paprastas, variklis galėtų būti galingesnis

  • Prasta garso izoliacija
  • Prastos interjero medžiagos
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas

Prieš pirkdamas pagalvojau, kad automobilis vasarai, bet tai buvo klaida! Kai oro temp pakyla virš 25 ir šviečiant ryškiai saulei, juodas automobilio salonas su atviru stogu įkaista labai stipriai. Taip pat stipri šiluma sklinda iš variklio dugno. O jei esate įstrigęs spūstyje - jausmas, kaip sėdėtumėt keptuvėje. Pakėlus stogą ir įjungus oro kondicionierių, viskas išsisprendžia. Idealiausios salygos automobilyje kai yra debesuota ir 18–20 laipsnių temperatūra. Pečiukas šildo saloną, galva kyšo keik virš stiklo - grynas oras ir jausmas nepaprastai malonūs. Jei esi aukštesnis nei 185 cm - tau tai negalios :D Maniau, kad važiuojant greitkeliu bus labai smagu. Didelė klaida! Automobilis važiuoja puikiai ir fantastiškai driftuoja. Tai tikras sportinis automobilis nors ir kuklus. Pagreitis iki 100 km/h - 7,9 S. Galinėje dalyje yra difuzorius. Vairas kietas, pedalai taip pat. Bėgių rankena taip pat yra gana konkreti. Trumpai tariant, mašina gana vyriška. Kita vertus - labai paklusni ir nepaprastai vikri. Pakaba nors ir sportiška, bet nuspėjama. Užmiesty pasirodo, kad vairuoti Mazda be stogo yra labai nepatogu važiuojant greičiau nei 80 km. Iki 80 salone beveik nepučia vėjas ir nėra triukšmo, po to prasideda. Virš 130 – reikia dėtis kepurę, kaip pirmojo pasaulinio karo lakūnas :D Anksčiau nesupratau, kodėl žmonės šiais automobiliais visada važiuoja su akiniais nuo saulės net kai nėra saulės, net tamsoje. Gaunasi taip - vairuotojas sėdi beveik ant asfalto, galinio lango nėra, nėra stogo. Iš užpakalio privažiavusi mašina švies tiesiai į visus veidrodėlius :) Žodžiu, pirštinių skyriuje visada vežiojuosi kepuraitę ir akinius. Abu jie turi būti įtraukti į standartinę MX5 įrangą :D Tolimoms išvykoms ši mašina visiškai netinka. Ne todėl, kad nėra bagažinės. Ji yra ir nebloga - skirtingai nei kokio MB SL, stogas suvažiuoja už sėdynių, o ne į bagažinę. Ir labai greitai - per 10 sekundžių. Problema yra triukšmas, ypač uždarius stogą. Žinoma, problemą sprendžia standus aliuminio stogas, patogus nuo lietaus ir sniego. Tačiau lyjant lietui šiuo automobiliu važiuoja tik tie kurie neturi kito. Audio aparatūra tikrai nebloga - Bose su daugybe garsiakalbių. Salono kokybė paprasta - plastikas visur kietas. Sėdynės pas mane aptrauktos oda, tačiau tai prabangos nesuteikia :)

Rekomenduojami video