Saulius 2010-04-28
Vienas geriausių galimų pasirinkimų
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Komfortas, patikimumas, ekonomiškumas

garso izoliacija, greitas nuvertėjimas

Bendras automobilio aprašas

Turiu 97' metų MAZDA 626 hečbeką. Ieškodamas sau automobilio apžvelgiau visus įmanomus varaintus nuo BMW ir "mersų" iki pačių paprasčiausių hyuandai modelių. Dėmesį patraukė būtent MAZDA 626. Nors jos kaina buvo žymiai mažesnė negu planavau skirti automobiliui, bet po bandomojo važiavimo iškart susidomėjau šiuo automobiliu ir jį įsigijau :) Nustebino, tai jog už palyginus nedidelę kainą, komfortas bei garso izoliacija yra daug geresnė negu, tarkim, Honda Acord, o patikimumas prilygsta gerai vokiečio senuko išlaikytai audi 80. Autostradose šis automobilis nevargina, po trijų valandų kelionės nejutau nei nugaros skausmo nei nuovargio. Nustebino surinkimo kokybė. Niekas nebarška ir nekliba, nėra jokių pašalinių garsų. Iš dalies tai galbūt yra todėl, jog tai yra paskutinis tos kartos ( GE ) modelis leistas 97 metais, todėl konstruktoriai jau buvo iššsprendę problemas buvusias ankstesniuose ( 92, 93 ) metų automobiliuose. Standartinė įranga , nebloga: el. paketas, oro kondicionierius ( kalbant apie el. paketą labai sunku būtų surasti 626 kurioje nebūtų elektra valdomu veidrodėlių bei langų )

Variklis

Variklis 1,8 77 kw , su gamyklinėmis, tiesioginio įpurškimo dujomis. Kasdieniam naudojimui 77 kw pilnai užtenka. Stebina, tai jog ši mašina yra gana didelė, tačiau sėdėdamas už vairo jautri, jog variklis labai judrus, automobilis greit "šauna" iš vietos, tad norintiems "pasidarskyti" su kitais autobobiliais, užsidegus žaliam šviesoforo signalui, tikrai neteks iškart spoksoti į aplenkusio automobilio uodegą ;) Tačiau jeigu pirkėjas yra rimtas "erelis", matyt vertėtų pasieiškoti 2,5 l modelio, Vilniuje žiemą važinėjant beveik vien tik piko metu, šis variklis nesuvartojo daugiau nei 12 litrų 100 km, todėl galėčiau pasakyti, jog ekonomiškumo tikrai netrūksta.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Periodinis aptarnavimas ( diržai, stabdžiai, susidėvėjusios važiuoklės detalės ) yra šiek tiek brangesnis , negu tarkime vokiškos audi, tačiau , vieną kartą pakeitus kokybišką detalę, apie ją galima pamiršti. Kaip ir dauguma japoniškų automobilių, 626 nuvertėja greičiau negu vokiškos alternatyvos, tačiau pažvelgus iš kitos pusės - už pakankamai mažą kainą, galima įsigyti geros būklės automobilį.

Patarimai perkančiajam

Žmogui norinčiam pirkti 626, patarčiau rinktis vėlesnių metų modelius ( 96, 97 metų ) , kiek pačiam teko susidurti, jų surinkimo kokybė daug geresnė. Taip apt verta apsakyti, jog yra du tipai mazdų : surudijusios ir ne. Jeigu jau surudijusi, tai visa , nesvarbu ką pardavėjas sakytų, o jeigu ne, tai net ant automobilio dugno sunku bus surasti rūdžių pėdsakų. Neverta baidytis dažnai pasitaikančių problemų su galiniais stabdžių suportais. Ši problema, nors ir dažna tačiau lengvai ir pigiai išsprendžiama. Ir kaip perkant kiekvieną automobilį, verta pa-iūrėti kas dedasi po jo dugnu.

Rekomenduojami video