Arturas 2010-04-28
Retas ir isskirtinis automobilis ir dar su dyzeliniu varikliu
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Puikiai stovi ant kelio, stabilus, stilingas automobilis. Kaip nekeista gana praktiskas, o ir variklis leidzia vazineti ekonomiskai. Be to variklis tikrai patikimas.

Prastas manevringumas ir nepatogus stovejimo aikstelese. Ganetinai brangus islaikymas. Reikia priziureti pakaba. Skurdoka priekine panele.

Bendras automobilio aprašas

Taigi busiu pirma prakalbes apie si automobili :) Kadangi Alfa Romeo man yra marke nr.1, tai kitu automobiliu praktiskai ir neziuriu. Kai pirkau GT, rinkausi is keliu variantu 156, 166 modeliu, taciau veliau labai susigundziau tureti kupe automobili su dyzeliniu varikliu, kas dar visai neseniai buvo didele retenybe. Tuo labiau, kad Alfa Romeo dyzeliai garseja ir patikimumu, ir ekonomiskumu. Gt man istiesu ipatingas automobilis - jo dizainas nepanasus ne tik i kitus Alfa, taciau jo nesumaisysi su jokiu kitu automobiliu. Man asmeniskai jis tikrai grazesnis nei naujojo Alfa Romeo Brera. Puikus priekis, idomi galine dalis. Zodziu automobilis i kuri isedus kaskarta lieki patenkintas, kad ji turi. Jei reiketu ieskoti to kas nepatinka - tai interjeras man ne prie sirdies. Jis praktiskai toks pat kaip pas Alfa Romeo 147 ir todel jauciamas, kad sioje vietoje buvo sutaupyta. Tiek pats dizainas, tiek kokybe manau neatitinka automobilio lygio. Be to Alfa Romeo 156 panele tikrai "gyvesne" ir malonesne. Aisku GT pakaba tikrai kieta, jauciami kelio nelygumai, tenka atidziai stebeti kokiu keliu vaziuoji ir dirbti vairu. Taciau ant kelio automobilis stovi puikiai, kaskarta smagiau ivaziuodamas i posuki tuo dziaugiesi. O vairu tu istiesu "jauti" kelia - labai geras saugumo ir situacijos kontroliavimo jausmas. Galines sedynes aisku yra mazokos, taciau neauksto ugio suaugusieji telpa. Gt istikruju yra hecbeko tipo automobilis, todel jo bagazine yra labai praktiska, o galines sedynes galima nulenkti. Kas tikrai nepatogu - tai automobilio parkavimas. Visu pirma labai prastas matomumas atgal, o be to ir labai didelis automobilio pasisukimo spindulys, kas taip pat negelbeja.

Variklis

Variklis dirba neblogai kaip dyzelis - dideles vibracijos galios be abejo truksta, garsas. Cia dviracio neisrasi - pasirinkau dyzeli su savais pliusais ir minusais. pirmu begiu automobilis vangus, taciau 2 ir 3 galios uztenka (geriausia prie 2500 apsuku), kad vaziuoti padoriai. Aisku jei jau perki GT su dyzeliniu varikliu, tai svarbu ir ekonomiskumas. Maniske paima kokius 7l/100km vaziuojant kulturingai mieste, o trasoje isspaudziu ir 5.5l/100km. Pavaru deze pas mane mechanine 6 begiu, kas labai gerai ir kas suteikia dar geresni ekonomiskuma uzmiestyje ir didesniais greiciais.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Nera negendanciu automobiliu, todel tenka paremontuoti ir savaja, tuo labiau, kad priziuriu ja nuosirdziai. Teko keisti sankabos cilindriuka, nuolat pakaba patvarkau, yra tam tikru niuansu su elektronika. Svarbiausia, kad neturejau jokiu pronlemu su varikliu, su turbina.

Rekomenduojami video