2018-10-15
mazda 6 2 ltr automatas 2012 m
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Patikimumas, valdymas, dizainas, komfortas, pakaba, degalų sąnaudos, bagažinė

surinkimo kokybė, garso izoliacija, pravažumas

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Bendras automobilio aprašas

Prieš mazda turėjau lancer 9 automatą 1.6 ir renault Coleos 2.5 varikliui variatorine greičių dėže. Trumpai papasakosiu apie šiuos 2 automobilius. lancer 2006 metų, kurią pirkau nają. su ja pravažiavau apie 60000 km. , o po 5 metų pardaviau draugui. Per šį laiką jai pakeičiau tik stabdžių diskus ir vairo traukės antgalį, o šios dalys tikrai pigios. Draugas su ja ligi šiol važinėja ir kolkas dar nesubyrėjo. Renuką pirkau naują už 15000 Eur. Nežinau kas man ten susisuko, bet tai buvo didžiausia mano klaida. Mašina netraukia, kuro sanaudos didelės, remontuoti nespėjau. Po metų, kai Renault užkniso, aš jį pardaviau. Kartą netyčia užsukau į Mazdos saloną. Ten buvo labai eneregingas vadybininkas, kuris mane įkalbėjo vietoj renuko pirkti Mazdą 6. Pasirinkimas buvo iš dviejų variantų - 2011 m hečbeko ir sedano. Abu jie stovėjo metus laiko automobilių stovėjimo aikštelėje todėl jiems buvo nemaža nuolaida, tai aš daug negalvodamas nusipirkau 2 ltr automatą hečbeką. Mazdos eksploatcija. Aš šeip važinėju atsargiai, nes mieste, kuriame važinėju yra labai daug gilių duobių. Lygiai taip pat atsargiai ir su lanceriu važinėjau ir problemų neturėjau. Su Mazda tai taip pat pasiteisino. Su mašina važinėjau palyginus mažai, nes miestas, kuriame gyvenu yra nedidelis. Jau 6 metai, kaip su mazda važinėju, o nuvažiaves 90000 km. Techninę priežiūrą (keičiu tepalus, filtrus ir tt..) varau pagal žurnalą kas 8-10 k km ir tik servizuose, kurie viską ką jie daro leidžia pačiam stebėti. Keista, bet kažkodėl mazdos važiuoklės remontas yra pigesnis nei lancerio. Po 30000 km pradėjo truptį pradėjo leisti kairės pusės galinis amortizatorius, nors ir nebuvo pažeistas. Amortizatorius ir jo pakeitimas kainavo tikrai nebrangiai. Kartą po ilgesnio pasivažinėjim reikėjo dapilti antifrizo apie 100 ml, o šeip be amortikų ir antifrizo dapilimo daugiau niekas nebuvo sugedę. 2 litrų variklio jai tikrai pakanka, automatas irgi yra neblogas, o benzino sąnaudos mieste yra 10-11 ltr 100km. Trasoje vidutiniškai 7 iltr/ 100 km. Ant kelio stovi labai gerai. Labai džiaugiuosi, kad pirkau hečbeką, nes jo pagažinė yra tikrai didelė ir ne karta pravertė jos talpumas. Mazdos 6 dažymas yra žiauriai prastas, po dviejų metų atsirado kažkokios dėmės ir rėžiai nuo plovyklos, bet tada mano draugas, už dyką, padengė mašinos paviršių skystu stiklu. Kai pamačiau, atsiimdamas mašiną, negalėjau patikėti. Ji blizgėjo ir atrodė geriau, nei iš salono. Dar ir dabar nėra tiek daug ibrėžimų kaip buvo seniau.. Triukšmas salone žiauriai didelis. Jaučiusi, kaip sedėdamas lauke. Salonas yra kaip naujas, niekas negirgžda, netraška ir niekas nesulūžę, bet čia gal daugiau priklauso nuo savininko. Tai tiek apie Mazda 6.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

remontas ir ekspoatacija tikrai nėra brangi. Automobilis gan patvarus.

Rekomenduojami video