Tomas 2017-01-05
Lexus IS220
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Saugus, valdomumas, gera garso izoliacija, gero salono kokybė, gausi įranga.

Jaučiasi turbinos duobė, mažai vietos gale.

Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,2
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,1
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,1
Bendras automobilio aprašas

Vairuoju automobilį jau dvejus metus ir prisipažinsiu vis dar džiugina pasirinkimas. Automobilis smagiai stovi ant kelio,dinamiškas, kokybiškos salono detalės, gera garso izoliacija, džiugina ir toki dalykai kaip beraktė užvedimo sistema, galinė vaizdo kamera, tuoch ekranas, vintiliuojamos sėdynės. Automobilio gale nėra daug vietos, nors bazė 5cm didesnis už trečiuką BMW. Talpi bagažinė kuri atsidaro nuo pultelio ir Mark Levinsos garso aparatūra, Aux junktis, Navigacija prie kurios reikia priprasti ir atlikti nemažai žingsnių tačiau labai tiksli. Reikia priprasti prie sankabos, jaučiama turbo duobė, asmeniškai man reikėjo savaitės laiko priprasti. Tikras malonumas važiuoti ilgas distancijas, palyginus kaip tokios bazės automobiliu. Geros šviesos, tik vis dar nepriprantu prie posūkių rodymo, persirykiuojant reikia laikyti rankenėlę rodant posūkį arba pilnai dajunkti rankenėlę, kas vokiečiams auto pakanka spustelti ir sumirksi tris kartus.

Variklis

Variklis dirba pakankamai garsiai, nors salone nesigirdi to visai. 2.2 130kw pilnai pakanka. D4D nemėgsta prasto kuro, purkštukų problemos pasitaiko nedažniau nei pas vokiečius, ir kažkokios ypatingos priežiūros nereiklaujanti variklis. Keisti laiku tepalus, filtrus ir problemų nebus. Nėra įtin taupus variklis, mieste vidutiniškai 8,2l/100km dėl dpf, egr filtrų kurie ankščiau ar vėliau prašosi lauk. Nors mano rida 200k problemų su filtrais dar neturėjau.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Per du metus neskaitant einamų dalykų (kuro filtrai, tepalai ir t.t.) pirkau šrote žibintų aukščio reguliatoriu (40eur). Važiuoklė tikrinausi du kartus servise kurie nenustatė jokių gedimų. Važiuoklė stiprioji pusė šio automobilio. Detalės nekainuoja brangiau nei vokiškų automobilių, o nuvertėjimas mažesnis minėtų markių automobilių.Tai tiek.

Patarimai perkančiajam

Puikus, išskirtinis, dinamiškas automobilis. Jei yra galimybė pasitikrinti servise. Nupirkus gero stovio, retai teks lankytis servisuose. Sėkmės :)

Rekomenduojami video