- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Išskirtinė išvaizda
- Dinamiškas
- Gera garso izoliacija
- Komfortiškas
- Gerai valdomas
- Erdvus salonas
- Talpi bagažinė
- Stabilus kelyje
- Informatyvus vairas
- Gera įranga
- Ergonomiškas salonas
- Geras matomumas iš vidaus
- Manevringas
- Saugus
- Gražus dizainas
- Geras pravažumas
Jokios ekonomijos- visom prasmėm
- Neekonomiškas
- Prasta pakaba
- Prasta pavarų dėžė
- Brangus išlaikymas
Chrakteristikos iš katalogo : XJ 3.5 i V8 32V (258 Hp)2003 - 7.7/15.9/ 10.7 čia tik taip parašyta techniniuose parametruose, realiai, idealiame stovyje (naudotas nuo 2003 iki 09 m.) XJOTAS ima MIESTE iki 18l. dyzelio ( jei variklio turis dydesnis...) AUTOSTRADOJE jei nevarysi minimaliai ryja 9 l. šimtui km., paspausi bus ir daugiau .....Apie benziną te kalba tas kas ji turi... Kai tuo tarpu mažai kuo iš išorės ir viduje besiskeriantis elegantiškesnis Jaguras X-Type, pvz. : 2,0l.; 96kw arba 2,2l. keturių cilindrų varikliu MIESTE valgo max 7,5 l. o AUTOSTRADOJE normaliai važiuojant 110 km/h 4,5-5 l. dyzelino... Tuo tarpu XJOTO nerasi su mechanine greičių dėže išvis, o automatinės greičių dėžės silpna visų automobilių vieta....be to XJ pakaba aliuminė kaip Audi 8, pamenam Passat su aliuminėm pakabom, praktiškai visos važiuoja kol aliumeškė susilanksto, o aliuminis labai lanstus , minkštas metalas... Jotas neturi detalių atžvilgiu jokio analogao- tinka tik originalios detalės...kainos jų jaguariškos. Realiai pagal dizaina beveik nesiskiriantys X-Typ, (daug kas modelų stačiai neskiria, todėl jų trūkumai painiojami) turi analogiškų detalių nuo Fordu, nemažai kas tinka nuo Mondeo arba Transit, kur fordinės detalių kainos kai kur pigenės 50% nei jaguarinės...Turguose XJ kainos ant sukeltos nerealiai, ir tai tik dėl vardo ir IŠSKIRTINĖS IŠORĖS, nors X-Typ iš pirmo žvilgsnio mažai kuo skiriasi... Šeip Jagurai yra Jagurai- liuks automobiliai tik protinguose rankuose, jei tik juos apleisi jų ekspluotacija taps labai labai brangi.
Sukurtas mitas apie XJOTO PABRANGIMĄ... , aliuminė pakaba tokiam agregatui- molinės kojos, jo veidrodiniame variante - X-Type pakaba klasikinė . Greičių dėžė automatas vien vargų vargas. Išliekamoji vertė tik DIZAINAS, bet sukurtas elegantiškesnis X- Typ variantas Jaguar klasikoje , mažai kuo skiriasi nei vidumi nei išore, o komplektacijom dažnai pranoksta dvynį XJ...
Nežinia ką patarti, mitas turginių apie modelio brangimą yra nerealus- stačiai dirbtinis ( nekalbama apie XJ pirma laida, bet jos jau vienetiniai modeliai filmams ). Apie automobilio degalų RAJUMA kukliai tylima. Detalių kainos jaguariškos... praktiškai visos siunčiamos individualiai... Automobilio klasė tikrai neaukščiausia, patikimumas neišsiskiria iš kitų Jaguarų, net Jaguro emblemos priekyje nėra :) ...Pirkit tik techniškai tvarkingą auto, jei tokius kas parduoda, nes labai sunkia širdimi pridavinėsite už 150eurų į savartiną, arba remontuosite už solidaus automobilio kaštus, bet aliuminė pakaba ir automatas visvien tarnauja trumpai- jų keitimas....jei neturite problėmų , norite vargo ir neturite kur dėti pinigų pirkite.