laimius 2009-03-06
Tai mano megstamiausias automobilis koki tik teko vairuoti
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Nuostabiai valdomas, su puikiu aukstu sukiu varikliu rodsteris. Labai sportiskas, smagus vairuoti, be to jis atrodo ne maziau puikiai. Viskas skirta tik vairuotojui ir smagumui. Be to automobilis turi gerai zinoma Honda patikimuma!

Automobilio kaina labai didele. Erdvumo ir vietos bagazui cia ieskoti neverta. Kiek truksta galios prie zemu apsuku.

Bendras automobilio aprašas

Tai tikras vairuotojo automobilis. 6 pavaru greiciu deze, puikus variklis. Begiu perjungimas labai tikslus, o rankenos eiga labai trumpa. Interjeras sukurtas su mintimi. Nors jis paprastas, neturi visokiausiu prietaisu (kam ju reikia tokiame automobilyje?), taciau ziurisi maloniai, viskas pasiekiama labai lengvai, na viskas po ranka. Puikios sedynes, odinis vairas, sportiski pedalai – visa tai originalios detales. Smagus interjeras. Minusai – nera bardacioko, galetu buti kokios nors detuves duryse. Pakaba tokia kokia turi buti pas sportini automobili – nors ji standi, bet baisiai kieta nepavadinciau. S2000 kelio laikosi idealiai, nera jokiu kebulo svyravimu visiskai. Jauciama, kad tu istikruju automobili laikai savo rankose, jauciamas kiekvienas posukis, asfalto idubimas. Automobilis neskirtas nuvaziuoti is tasko A i taska B. Automovilio valdymui ivertinti truksta skales. S2000 neturi jokiu pagalbiniu elektronikos sistemu, nes jos cia tik maisytu. Beje, originali garso sistema yra labai prasta. Automobilio stoga galima nuleisti per 6 sekundes. Siaip stogas yra is audeklo, todel automobilio tikrai nepuosia, o plastikinis galinis langelis yra nieko vertas. Taciau buvo gaminami variantai ir su stikliniu langu. Dizainas man yra beveik idealus, neizvelgiu nei vieno trukumo – labai dinamiskas, agresyvus ir puikiai atitinka automobilio charakteri.

Variklis

Variklis: tai nuostabus agregatas. Is 2 litru atmosferinio variklio isspausta virs 200 AG. Paprasciausia su niekuom negaliu palyginti. Iki 6000 apsuku variklis panasus i daugeli kitu Honda varikliu, taciau virsijus sia riba VTEC kerta kaip reikalas – spaudzia prie sedynes iki pat 9000 apsuku! Sitas malonumas atsieina tik 9-12 litru/100km. Kaip bet kokiam vidutines klases automobiliui, o dinamika yra nesulyginama. Variklio minusai – mazas sukimo momentas prie zemu apsuku. Normaliai vazinejant galios nepajusi. Be to daznai varikli sukant iki aukstu apsuku tenka dapilineti nemazai tepalo.

Rekomenduojami video