Savininkas 2013-04-03
Honda CR-V 2.2 D Automatas
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Erdvus , japoniška kokybė

Vairuotojo sėdynės koncepcija

Bendras automobilio aprašas

Tai mano pirmas Honda automobilis .Nupirktas visiškai ekspromtu nes skubiai reikėjo automobilio.Nesu jokios konkrečios markės gerbėjas bet pirmenybę teikiu japonams , antrieji bus korėjiečiai , o iš bėdos aptingusiems europiečių gamintojams. Iš principo viskas CR-V tvarkoje .Nuvažiavus pirmus 10 tūkst.km įspūdžiai tokie. Salonas erdvės turi pakankamai.Sėdynių oda kombinuota su alcantara.Vizualiai nepasakyčiau kad labai gražu bet atrodo bus praktiška. Bagažinė 589 l . Bet tie litrai gaunasi daugiau į aukštį nei į ilgį ir plotį.Vasara kelionėse pamatysim ar nenuvils. Važiuoklė dirba sklandžiai ir pakankamai tyliai.Dėl patikimumo pamatysim kai nuvažiuosim 100 tūkst.Prieš tai eksploatuota Toyota nuvažiavo pirmus 100 tūkst. kilometrų be jokių pakabos remontų ( blogais keliais!).Hondai yra į ką lygiuotis. Greičių dėžė automatinė 5 pavarų.Tai pirmas mano "automatas" taigi neturiu su kuo palyginti.Manau kad 6 pavara nebūtų blogai dėl kuro ekonomijos.Persijunginėja sklandžiai , mane tenkina.Gal būna ir geriau , nesulyginęs nepasakysi. Kuro sąnaudos .Įvertinus kad tai SUV su savo nemenku svoriu ir AWD kuri aktyvuojasi žiemą manau pakankamai dažnai nes nė karto nepajutau kad prasisuktų ratai ( rašau kad manau nes nėra jokios indikacijos kada ji įsijungia , ir nėra jokio mygtuko įjungti , viskas tik automatiškai) , kuro sąnaudos toleruotinos.Mieste 9-10 l , užmiestyje važiuojant 120 km/h griečiu 6,5-7,0 l.Be abejonės su mechaninę dėžę sąnaudos butų mažesnės. Audio aparatūra 7 iš 10 balų.Stovi gamyklinis Subas .Jungčių USB ir t.t nepagailėta. Parkavimosi sistema erzina kai sninga , pradeda pypsėti reikia nereikia. Čia vėl pliusas TOYOTAI , su ja tokių problemų neturėjau. Kadangi vis pagalvodavau kad gerai butų minivenas su 4x4 tai realiai tokį ir gavau.Prošvaisa maža ( 16,5 cm) bet su mano gyvenimo stiliumi tai problemų nesukelia.Mieste siauruose gatvelėse galima drąsiai "lipti' ant bordiūrų. Labiausiai erzinantis dalykas vairuotojo sėdynė .Ji "pasodinta" žemai kaip lengvojo automobilio , surasti patogia pozicija man sekasi pakankamai sunkiai.Keistas gamintojo sprendimas nes tokio tipo automobiliuose norisi "džipiškos" sėdėsenos , o dabar sėdisi kaip sedane.Nors tik tai guodžia kad ir valdosi kaip sedanas , nėra jokio jausmo kad tai nemažas automobilis , atrodo kad Skoda Fabia vairą sukiotum.

Variklis

Variklis dyzelis 2,2 110kw. Sako kad Honda varikliai geriausi.Pagyvensim pamatysim . Prieš tai važinėjau su dyzeliu 2,2 100 kw. taigi į radikaliai į kitą lygį neperšokau.Traukos užtenka.Kuro sąnaudos irgi logiškos. Tik kaip supratau iš įvairių testų Rusijoje , kuriuos radau apie CR-V Youtube , benzininis 2,0 l motoras tandeme su automatu visiškas lavonas. Aš tos klaidos pirkdamas nedariau nors ir už motorą primokėjau 16 tūkst. litų viršaus.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Dar anksti kažką teigti , nors pagal naujų aksesuarų kainas sprendžiant eksploatacija bus brangesnė nei Toyota. Manau SUBARU lygmenyje. Kiek žiūrėjau kainas CR-V antrinėje rinkoje tai nuvertėjimas nėra didelis.Kaip suprantu geras derinys Honda+SUV+Dyzelis.Žmonės tokius dalykus mėgsta.Geriau negu Dacia + sedanas+motoras 1,4 benzinas.

Patarimai perkančiajam

Patarimas perkančiam nepirkti benzininio motoro.Nebent mėgstat andrenaliną lenkiant užmiesčio keliais ...Kai artės priešpriešais kitas automobilis o jūs niekaip negalėsit pabaigti manevro , prisiminsit mano patarimą.

Rekomenduojami video