Kestutis 2013-04-03
Volvo S80 II labai geras automobilis
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Labai komfortabili pakaba, patogios sedynes, gera garso izoliacija, nuostabus variklis, patikimas automobilis

Pakaba gal gali nepatikti tiems, kurie megsta labai dinamiskai vaziuoti posukiais. Bet siam automobiliui tai ne minusas

Bendras automobilio aprašas

Turiu si Volvo S80 T6 AWD. Automobilis varomas visais ratais, tad ziema tikras dziaugsmas. Automobilio pakaba stebetinai komfortabili. Pries tai teko tureti audi, mercedes bei bmw automobiliu, tad volvo pakaba labiausiai artima mercedes. Tiek audi, tiek bmw zymiai kietesnes. Salono erdve sakyciau tokia pati kaip e klases mb ir bmw 5. Variklio garso izoliacija puiki, padangu ir vejo keliamo triuksmo taip pat nesigirdi. Siaip jokiu minusu automobilyje neradau, visa mechanika ir elektronika veikia puikiai, tai labai patikimas automobilis. Beje turi daug maziau problemu pakaboje vazinejant lietuviskais keliais, nei vokiski konkurentai. Kasko draudimas tikrai nebrangus ir nereikalauja jokiu papildomu apsaugos sistemu.

Variklis

Smagus variklis. Cia aisku skonio ir pinigines reikalas, taciau Volvo dyzeliniai varikliai man atrodo vangus. Cia as lyginu su vokieciu konkurentais. Bmw, Audi dyzeliai tikrai tylesni ir smagesni. Tad pries perkant teko bandyti D5 dyzeli, nepatiko. Tuomet bandziau 3.2 benzinini atmosferini. Zymiai geresnis akustinis komfortas ir geresne dinamika nei dyzelio. Taciau pabandzius T6 triju litru benzinini su dviem turbinom, klausimu nebekilo. Nuostabus variklis!!! Kuro sanaudos panasios kaip 3.2, taciau traukia ant zemu apsuku kaip dyzelis, o prie aukstu isvis zveris. Kuro sanaudos mieste 14 normaliai vaziuojant, jei vazinesite labai dinamiskai bus 17-18. Nieko keisto manau, juk variklis turi apie 300 ag. Dar galvojau apie 4.4, taciau bandymui sio automobilio gauti nepavyko, o zmogus kuris yra bandes 4.4 sake, jog tas variklis zymiai triuksmingesnis, o prie kuro sanaudu reikia prideti dar pora litru, tad atsisakiau sios minties.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Remontuoti nieko apart einamuju aptarnavimu neteko. Galiu pasakyti, jog detales tikrai nera brangesnes nei vokisku analogu. Manau Volvo S80 II genda zymiai reciau, nei MB, Audi ar BMW. O stai nuvertejimas siu automobiliu didelis. Taciau tas nuvertejimas labai staigus pirmus tris metus, po to zymiai suleteja. Tad perkant nauja, reikia nusiteikti vazineti bent 5-7 metus, nes po triju metu sio automobilio parduoti tikrai neapsimoka. O stai pirkti po 3-4 metu net labai apsimoka. Jei randate techniskai tvarkinga ir myleta 3-4 metu S80 II, pirkite ir tikrai neturesite jokio vargo. Isimtis dyzeliniai motorai. Juos reikia labai nuodugniai patikrinti servise pries perkant.

Patarimai perkančiajam

Jokiu pastoviu ligu sis modelis neturi. Tik beda, kad i lietuva pagrinde atvaromi dyzeliniai S80 su 200 000-500 000 k rida. Perkant dyzelini varianta reikia tikrinti varikli ir automatine greiciu deze. Jei automobilis pravaziaves kokius 300 000 k ir niekada nekeisti tepalai greiciu dezej, labai didele tikimybe, kad deze negraziai jungs pavaras, o remontas bus brangus. Isvada tokia, jei vaziuojate per metus daugiau nei 30 000 km, gal ir verta galvoti apie dyzelini, taciau reiks labai gerai paieskoti. Priesingu atveju pirkite benzinini. Gausite automobili su 2-4 kartus mazesne rida ir patikekite, tai ka sutaupysite ant kuro pildami dyzeli, isleisite ant remontu.

Rekomenduojami video