Rolandas 2023-11-28
Palikęs įspūdį auto. Civic 2009 m. 2.2 CDTI dyzelis.
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Puikus dizainas, geras variklis, smagus vairuoti, talpus ir ergonomiškas

  • Dinamiškas
  • Gerai valdomas
  • Erdvus salonas
  • Talpi bagažinė
  • Nebrangus nusipirkti
  • Gera įranga
  • Ergonomiškas salonas
  • Geras matomumas iš vidaus
  • Manevringas
  • Gražus dizainas

Labai kieta pakaba, sunku parduoti,

  • Nekomfortiškas
  • Prastas pravažumas
Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0
Bendras automobilio aprašas

Mano pirmas Japonas, prieš tai turėtos auto: Audi A4 (B5), Opel Astra (G), Vectra (C). Patiko gausi komplektacija ir gražus dizainas, kaip 2009 m. auto tikrai dar nėra morališkai pasenusi 2023 metais. Galingas variklis, palyginus tylus ir tikrai smagus ir smagiai valdosi. Auto puikiai pritaikytas važiuoti gerais keliais, kurių Lietuvoje nerasite. Autostradoje tikrai komfortiškai važiuojasi. Mieste kiekvieną duobę ir kiekvieną menkiausią nelygumą surenka ir jus tikrai tai pajausite, su laiku pripratau, tačiau persėdus į kitą auto iškart jaučiasi komforto šuolis. LABAI ŽEMAS tiek priekis, tiek galas. Prie bordiurų neprivažiuosi ir ratu neatsiremsi, tačiau tai kompensuoja automobilio ilgis, pvz jis yra trumpesnis už VW passat ant pusės metro! Priekis irgi visur braukosi, dugno apsaugas greitai visas pamečiau. Stebėtinai talpus auto, didelė bagažinė, galinės sėdynės nusilenkia iki lygaus pagrindo, kas tūri padvigubina. Taip pat sėdynės apatinė dalis pasikelia ir gali krovinius vežti salone, tokiu būdų parsivežiau dviratį nuėmęs jam tik priekinį rata! Taip pat su juo esame važiavę iki Kroatijos su mažu (2m.) vaiku ir jo vežimas taip pat tilpo + bagažas. Kuro sąnaudos kiek didokos, ypač mieste lyginant su prieš tai turėtais vokiškais automobiliais. Remontuoti tenka kaip ir visus automobilius, tikrai nėra taip, kad nieko keisti nereikės. Pakaba ganėtai gerai laiko, nėra ką tvarkyti, užtad ir komforto su ja 0. Didelis privalumas, kad variklį suka grandinė, kuriose nereikės keisti. Žiema puikiai užsiveda, jokių problemų. Kėbulas mane labiausiai nustebino. Nei vienos rūdelės (primenu, tai jau 14 metų automobilis!) lyginant su panašių metų VW grupės automobiliais tai yra nerealu, legendas apie rūdijančias Hondas ir Opelius palikite 90-ųjų laidos modeliams. Palyginimui VW passat 2015 m. yra jau su išlindusiomis rūdimis ant kapoto, sparnų ir arkų, bagažinė perdažyta. Taip pat automobilio labai gera kaina rinkoje lyginant su kitais rinkoje esančiais auto.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Kaip ir visų automobilių, nieko ypatingo. Kaip kiti rašo, kad pamiršite servisų kontaktus, tai taip tikrai nebus.

Rekomenduojami video