DK 2016-11-25
#HONDA CIVIC MK8 1.8 VTEC 2008m.
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Malonus/aštrus vairavimas. Gražus dizainas. Talpus.

Itin kieta pakaba(sąlyginis minusas). Vidutinė garso izoliacija.

Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 9,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,0
Bendras automobilio aprašas

Automobilis mano rankose antra savaitė. Apskritai Lietuvoje jis pas 3 savininkus. Nupirktas Hondos atstovybėje Lietuvoje, tad su visa serviso istorija, bei aptarnavimais. Prabėgęs 70 tūkst. km. Visapusiškai tvarkingas. Nupirkau šį, nes norėjau kažko idomesnio ir kitokio, tad vien imant išvaizdą, šis tikrai išsiskiria. Tuo pačiu, jis keturių durų ir tikrai vidaus talpos atžvilgiu, aplenkia tam tikrus kitus Hatcback'us. Patogios galinės sėdynės, pasikelia į viršų/išsitiesia tiesiai taip pat, tad lieka tuščia erdvė. Bagažinė taip pat erdvi. Su poskyriu dar papildomai apačioje. Automobilio surinkimo kokybė ne pigiausios plastiko detalės, bet ir ne geriausia, vidutinė. Malonu liesti ir niekas tikrai nebarška. Patogios sėdynės. Labai malonus panelės išdėstymas, bei tuo pačiu viskas gražu akims. Menka kokybė plastikinio skydelio už vairo(susibraižo tikrai lengvai, tada praranda estetinį vaizdą). Gamyklinė garso aparatūra tikrai kokybiška. Malonus valdymas, vairas odinis, multifunkcinis ir lengvas visomis prasmėmis. Maža problema su galiniu langu, siauras matomumas, bet priprantama. Garso izoliacija, ji nėra labai prasta, bet prie didesnio greičio 100+ jau ne itin ir gera, tad tikrai tai nenustebins. Gana garsiai girdisi variklio darbas viduje ant aukštų apsukų. Taip, kalbant apie važiavimą, dabar su žieminėmis R16, jis yra jau gana kietas, jaučiasi daugelis kelio nelygumų, net neįsivaizduoju kaip bus su R17 vasarą, tad gal tai ir minusas, tačiau ant kelio jis stovi stebuklingi tvirtai, visa jo valdymo dinamika stebina. Tai pliusas, kuris gali atpirkti kelio pojučius.

Variklis

1.8 VTEC i-shift pavarų dėžė. 6 pavaros, automatika. Robotukas sakant. 103kw, automobilio svoriui 1.3~t. tai labai galingas dalykas. Prie jo reikia priprasti, darbas prasideda tik nuo 4 tūkst. apsukų, tad pirmomis dienomis šiek tiek teko pakariauti/nerviškai. I-shift dėžė mano manymu ne koks reikalas. Užlaiko ilgas pavaras, permetinėja skaudokai ir tai sumenkina važiavimo malonumą, nors tai ir automatas. Kitas dalykas, jeigu nori yra mentelės ant vairo arba tiesiog bėgius metyti pavarų svirtimi, tada automobilis klauso labiau šiuo pasirinkimu, bet turi užsiimti ne itin smagia veikla. Galios kaip ir sakiau užtektinai, tačiau ją suprasti užtruks laiko. Ekonomiškumu man jis nepasižymi. Dabar mišriu važiavimu sąnaudos 9.5l/100km, tad palieku spręsti asmeniškai. Dyzelinių su I shft automatine dar nemačiau. Kitas dalykas, nėra variklio diržo, grandinė, mažesnis rūpestis. Tarnavimo laikas iki išsitampymo 180-200-250 tūkst. tad dar toli. Daugiau neturiu ko pakomentuoti šiuo atveju.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Kadangi nereikėjo nieko daryti, nes viskas jame tvarkoje, tad negaliu nieko pateikti konkrečiau. Kiek jau domėjausi, einamųjų detalių kainos nėra brangios, manau tai normalu, tai Honda.

Patarimai perkančiajam

Perkant kaip visada siūlau įsėsti ir pavažiuoti suprasit ar patiks ar ne. Pasitikrinti važiuoklę, tai nekainuoja daug. O visa kita, sąlyginai sekmės reikalas. Jeigu patinka sportinio pobudžio automobilis su talpia/malonia erdve viduje, tad jis Jums.

Rekomenduojami video