Tautvydas 2016-11-26
Honda Civic VIII
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Patikimumas, galia, puiki išvaizda, benzininio variklio garsas, Type-R apdaila, surinkimo kokybė, garso izoliacija.

Korozija ( ne visiems), dyzelinio variklio grandinė, šiek tiek didoka kaina, turbina.

Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Bendras automobilio aprašas

Sveiki, šiandien norėčiau parašyti išsamų atsiliepimą apie aštuntos kartos Honda Civic (kosminį erdvėlaivį). Pradžiai, tai automobilis yra gan išvaizdus ir šiandien traukia praeivių dėmesius, ypač ryškios spalvos oranžinis ar raudonas.Automobilis tikrai yra vertas kiekvieno sumokėto centro už jį, ypač dėl patikimumo, kadangi per Vokietijos techninės apžiūros centro TUV statistiką šis Civic yra aukščiau viduriuko ir tai yra labai aukšta pozicija, atsižvelgiant į jo konkurentus. Automobilis yra vertas dėmesio dėl jo vidaus medžiagų kokybės, surinkimo bei komforto, jo pirmtakas 7 laidos Civic buvo panašus į šitą, tačiau šis iš japonų įgavo daugiau saugumo, daugiau įvairios įrangos bei kardinaliai pakeitė nuobodžią visų iki 7 kartos gamintų CIvic išvaizdą. Šis Civic labiau tinka jaunimui, kuris nori išskirtinio, gan greito, patikimo ir smagaus automobilio su nebrangia priežiūra. Ši Honda yra geras japonų sprendimas gaminti jį, o jis kaip tik šiuo metu yra atpigęs šiek tiek, todėl yra vertas mokėti kiekvieno euro už jį, ypač Type-R modelis su sportine apdaila ir galingesniais varikliais. Viduje šis automobilis primena kosminį erdvėlaivį, tačiau tai nesudarys nepatogumų naudotis joje esančia įranga, nes viskas padaryta aiškiai ir suprantamai, tik moterim rekomenduočiau įsidėti parkavimo daviklius, nes ant galinio lango esantis spoileris uždengia beveik visą galinį langą, kuris ir taip nėra pavyzdinės formos, todėl gali kilti problemų su juo parkuojantis. Kėbulas nėra labai atsparus korozijai, tačiau nebūna dažnai, kad stipriai rūdytų, bet pasitaiko atvejų, kad žmonės skundžiasi būtent šia problema

Variklis

Jei nusprendėte pirkti šį auto, tai rekomenduočiau 1,8 103kW benzininį variklį, jie labai mažai kelia problemų, kaip ir visi kiti Honda benziniai varikliai, dyzeliniai šiek tiek turi bėdų, kadangi jame yra grandinė, o ją pakeisti tikrai nėra pigu, bet benziniai varikliai yra ekonomiški, patikimi ir gan galingi, todėl drąsiai galite rinktis 1,8 variklį ir nematyti bėdų su jais, be abejo, priežiūros variklis reikalaus, todėl alyvai pinigų taupyti nevertėtų ir rinktis tik tokią alyvą, kokią rekomenduoja gamintojas. Variklio galbūt silpnosios vietos yra vožtuvų dangtelio tarpinė pro kurią pradeda leisti, tačiau tai visiškai nedaug investicijų reikalaujantis remontas, o variklis kaip ir sakiau, tikrai yra patikimas ir ilgaamžis, todėl drąsiai siūlyčiau imti 1,8 nei 2,2 dyzelinį, nes sąnaudos maždaug yra panašios.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Kalbant apie važiuoklę, tai taip pat ji gan ilgaamžė ir patikima. Silpnosios vietos - galinių šakių sailentblokai bei priekinių šakių šarnyrai, o visa kita labai patikima ir laiko gerai. Eksploatacija nėra pigi, kadangi čia Honda, o už kokybę visada reikia mokėti nemažai pinigų, tačiau tinkamai prižiūrimas automobilis retai kels problemų, jei laiku keisti filtrus, alyvą bei pilsite kokybišką kurą, problemų neturėsite su šiuo autombiliu.

Patarimai perkančiajam

Prieš perkant, jei benzininį variklį atkreipti dėmesį ar nėra alyvos nuotekio, pažiūrėti ar nebarška dvimasis smagratis ir pažiūrėti ar nebus perdarytas iš angliško bei pažiūrėti ar tikra rida, o apie dyzelinius kalbant 2,2 ar šalto variklio grandinė nebarška, ar nedūmina, ar turbina neprapučia, pasitikrinti šlangas iš aušinimo bakelio, kurios eina į radiatorių ir pasižiūrėti tepalo kokybę ar nėra putų, burbulų ir pažiūrėt ar aušinimo skysčio bakelyje nėra korozijos, tepalo, o šiaip drąsiai galite pirkti šį auto.

Rekomenduojami video