Mechanikas 2015-12-25
Honda Civic 1,4 66kw 2/3dr
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Ekonomiškas, gana nebrangios dalys, nebrangus išlaikymas, pakankamai eiklus, ne opus korozijai

Orginali garso aparaūra niekam tikus, prastoka garso izoliacija

Variklio darbinis tūris, l: 1,4
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,5
Bendras automobilio aprašas

Honda civic 1,4 66kw 2/3 dr. Neblogas automobilis, labai patogus vairuoti, nors pavarų perjungimo svirtis man neįprastoje vietoje, tačiau labai patogu perjungti pavaras. Automobilis puikiai valdomas kelyje, tačiau mažoje aikštelėje, nors ir iš pažiūros nedideliam automobiliui, trūksta manevringumo. Gana kieta tačiau sportiška važiuoklė- civicu bruožas. Nedidelis, bet eiklus ir gana ekonomiškas varikliukas kurį retkarčiais galima "paprievartauti". Nors automobilis nėra didelis, bet salonas tikrai erdvus, o gale lengvai telpa 3 keleiviai. Vienas dalykas kas erzina tai garso izoliacija. Nors užvedus variklį, salone jo beveik nesigirdi, tačiau atsimušantys akmenukai į posparni puikiai girdisi, na bet nėra ko norėti, juk tai labiau sportiškas, o ne komfortiškas automobilis. Kadangi pirkau gana nebrangiai, tad nenuostabu kad teko pridėti rankas.

Variklis

Variklis benzininis 1,4 66kw. Kaip ir visi japonai "pakankinus" variklį padegina tepaliuko, bet užtenka dapilti kas 5000km po puse litro. Traukos pakankamai užtenka, važinėdamas į darbą kiekvieną dieną nuvažiuoju po 50km. Tad automobilis nestovi, ir dar kol kas nebuvo pavedęs :)

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Kadangi pirkau tikrai laabai pigiai, tai nenuostabu kad teko investuoti. Manasis civicas parvarytas iš Italijos. Važiuoklės buvo nerasta, bet viską (scelenblokai, stabilizatoriaus traukės, stabilizatoriaus gumos) susidėjau už 80 evru. Aišku aš negailiu automobilio detalėm ir pigiausių tikrai neperku, nes kaip jau minėjau automobilis per dieną pravažiuoja ne mažiau 50km. Sutvarkius važiuoklę, ji tikrai patikima ir greit nebyra, po remonto prieš tech. dar niekas nebarška. Nežinau ar dėl to kad automobilis iš Italijos, ar dėl to kad 2003 metų bet kėbulas idealios būklės. Turėjau galvos skausmą dėl CO kiekio ir padidėjusių kuro sąnaudų (apie 8,2l/100km užmiesty), beveik kadangi važinėju benzinu ir dujų dėti tikrai nenorėjau, gal kokius metus ieškojau "ligos" ir radau... Kaip visi žinome padėvėto automobilio su neišpjautu katalizatoriumi rasti sunku. Ne išimtis buvo ir man, nors buvau įdėjęs naują, bet ne orginalų, tai per didelio CO kiekio nesumažino. viskas išsisprendė kai įdėjau nors ir padėvėtą, bet orginalų katalizatorių. Tuomet CO pradėjo atitikti gamyklos reikalavimus, ir sumažėjo kuro sąnaudos iki gamyklos numatytų, 5,5l/100km. P.S. aš neviršiju 100km/h nes viršijus kuro sąnaudos didesnės. Eksploatavimo eigoje teko keisti priekinius stabdžių diskus (50 evru už abu delphi firmos) ir kaladėles (20 evru) Nepagailėkit gerų tepalų, aš pilu Gastrol Magnetec 5w40 Automobilis per metus neteko 30 procentų buvusios rinkos kainos.

Patarimai perkančiajam

Nepagailėkite pinigų patikrai servise. Jeigu perkate benzininį būtinai pažiūrėkite ar yra katalizatorius, nes tai lemia kuro sąnaudas ir CO kiekį. Prieš perkant pravažiuokite kartu su pardavėju, jeigu važiuoklė bus susidėvėjusi tikrai išgirsite barškesį. Netikėkit spidometro parodymais, vis tiek kilometrai bus atsukti :D Jeigu vairas nutrintas tai automobilis tikrai pravažiavęs daugiau nei 150000km... Jeigu nusipirkote su nesurūdijusiu kėbulu, padenkite dugną, o ypač galines arkas iš vidinės pusės bitumine danga, tik prieš tai gerai išplaukit.

Rekomenduojami video