Povilas 2012-09-30
Ford Focus, 1,6 TDCi, 66 KW
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Nekaprizingas, kantrus arkliukas. Jei teisingai eksploatuoji:)

Smulkūs konstrukciniai defektai, šiek tiek rūdija.

Bendras automobilio aprašas

Geras ir patikimas automobiliukas. Pirktas naujas 2008 m., šiuo metu "nubėgęs" jau 245000 km. Iki 240000 Lt keista tik vienas guolis ir EGR vožtuvas dar garantijos metu. Nėra labai lengvai eksploatuojama - veža krovinius po 50-70 kg ir pan. Daugiau jokių bėdų vertinant kad šis atstumas per 4,5 m. Šiuo metu jau pakeičiau stabdžių diskus, šarnyrą, vieną "silentbloką", atraminius amortizatorių guolius (buvo atsiradę traškesiai sukant vairą), intercooler'io vamzdį. Diržas keistas prie 160000 km. (tokia rekomendacija), tepalai - tik Valvoline (tokius beje ir Vista naudoja). Keičiama laiku - kas 20000 km. Iš variklio - nė dūmo, dirba tyliai, sklandžiai. Konstrukciniai trūkumai: 1. Galinio numerio apšvietimo "plafonai" - įtariu patenka kondesatas nuo galinio lango, nes pastoviai pilni vandens - iš išorės lyg ir gerai užsandarinta. Lemputės aprūdijusios. Kadangi teka srovė, įtariu todėl greitai supūna metaliniai kontaktai maitinantys ir laikantys lemputes. 2. Galinis buferis trina galinių sparnų kampus - nusitrina dažai ir gruntas. Iš karto pagauna rūdys. Pastebėjau šitą problemą ne vien tik ant savo mašinos. 3. Šiek tiek rūdija, matosi puslelės viršutinėje slenksčio ties vairuotojo durelėmis dalyje. Atsirado rūdelių ties priekine arka. 4. Sąlyginai greitai perkepa pagrindinės Osram H7 lempos. Kol pirkau iš vieno didelio PC laikydavo 4-6 mėn. Dabar perku iš serviso - laiko apie 1 metus. Privalumas - tas pačias lempas galiu pakeisti per 10-15 min, atsukęs tik 1 varžtą. 5. Kvailai padarytas atrakinamas kapoto užraktas. Iš vidaus atidaryti neįmanoma. 1 kartą ne į tą pusę pasukau raktą - išsinėrė kažkokios traukės. Po kapotu nebepatekau :( Vienas auksinių rankų žmogus sutvarkė tas traukes tik nuėmęs priekinio buferio apsaugą. Kitaip neprieisi.

Variklis

1,6 l TDCi 66 KW variklis, gaminamas Peugeot. Be priekaištų. Turbina veikia gerai, man galios pakanka (vairuojant tokį patį FF 1,6 l bet benziną - to nepasakyčiau) nors lenkiant naudojų 4 pavarą. Brangiai kainuoja kuro filtras (apie 160 Lt - gal yra ir pigiau, bet čia "brangiųjų" servisų kainos). Brangus, nes keičiasi su kažkokia schema ar valdymo bloku. Kas kažkiek laiko nuo vibracijos atsikrato ir skyla laikiklis laikantis intercooler'io vamzdį. Nežinau ar tikslus terminas - bet čia kiek servise aiškinausi šitų variklių liga. Dėl to gali sugesti turbina (nesu geras dyzelinių variklių specas, tikiu pažodžiui:).

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Remontuojant originaliuose servisuose nebus labai pigu. Dėl nuvertėjimo - sunku vertinti. Kol kas važinėju, dėl nuvertėjimo - nesidomėjau:)

Patarimai perkančiajam

Kažko ypatingo neišskirčiau.

Rekomenduojami video