- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Išlaikymui duodu tik 7, kadangi kas 80000 km reikia praplauti sistemą, kai tuo tarpu įprastom mašinom pakanka amortizatorius pakeisti. Galima ir neplauti, ar dažnai patys keičiat vairo stiprintuvo/ stabdžių skystį? :D Nereikia jokių signalizacijų, jų tiesiog nevagia. Dalių kainos irgi juokingos (išskyrus naują vairo kolonėlę). Apie komfortą nekalbu iš vis, tai nepalyginama su jokia kita mašina, tame tarp ir iš naujų ne kiekviena gali pasigirti tokiu kokybišku važiavimu ;) O ir susiremontuoti kad ir naujom dalim kaina gautųsi gerokai mažesnė už populiarias mašinas tokio komforto lygio. Kuro sąnaudos dujomis važiuojant vidutiniškai- nemiegant, bet ir ne drąskantis, tiesa, ramiau važiuoti sunkoka, savaime gaunasi su tokiu varikliuku, kad pirmas iš sankryžų išvažiuoju, nedaug spaudžiant :)
2963cm V6 12 vožtuvų 123k
Vairo traukę (90LT su darbu)+ suvedimas 50LT. Leidžia diravi vairo kolonėlė (šių 3 ltr XM dažna ir brangiausia liga)- nauja 3500LT, šrotinės gali būti irgi kiauros. Galima perdaryti į paprastą ne diravi kolonėlę, kaina su viskuo iki 800LT. Visa kita geros būklės. Akumuliatorius 249 LT. Viskas kaip ir nebrangu, išskyrus naują diravi (senas 50-150 LT). Dar reikia rezonatoriaus (vietoje katalizatoriaus), naujų padangų ir aplaistyti :D