- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
viskas gražu ir labai patogu, didelis langas, taupu
Silpnokas variklis, trūkčiojantis greičių dėžė. Nestandartinio dydžio originalios padangos brangokos (bet galima keisti į šiek tiek siauresnes ar platesnes)
Naudoju C4 Picasso 2007, 1.6 HDi su robotizuota greičių dėže (tai ne tas pats kaip automatas, nors veikia taip pat). Jis pakankamai tvarkingai suręstas, per 70.000 vaziavimo neišlindo jokių nesąmonių važiuoklėje, motore ar dėžėje, net plastmasės nebarška. 1.6 HDI netraukia, ir čia esminis minusas, nors štai žmona nesiskundžia. Šiaip 110 AG legaliam važiavimui netrukdo, bet pamandravot jau neišein. O šios mašinos esmė yra dizainas :) Čia viskas gražu ir pragalvota. Nejudanti centrinė vairo konsolė, gyvas biesas visokios elektronikos, išsilankstantis turgaus vežimėlis ir išimamas prožektorius bagažinėje. Ir labai labai didelis priekinis stiklas. TIkras malonumas su šeima važiuoti į Alpes ir pro tą didelį langą žiopsoti į kalnus.
Variklis silpnokas, bet man kol kas laiko be gedimų. Išskirčiau tokį minusiuką greičių dėžei - perjungimai nėra sklandūs, žemuose bėgiuose netgi trūkčiojantys.
Eksploatacija jei Citroeno originaliom detalem - brangoka, bet jei ne (taisau KEMI) tai labai normaliai. Nesiskiria nuo turetu 307 peugeot ar Mazda Premacy.
Aš ieškočiau 2.0 dyzelio su tikru automatu. taip issispres esmines problemos del traukos ir trukciojimo. Grand picasso vietos salone turi lygiai tiek pat, kiek paprastas picasso (didesne tik bagazine), tik jau ne toks grazus, tai jo nesiulau :)