Dimas 2014-12-14

Pastebėjimai apie BMW E61 2004m

  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Galingas, patogus.Geras salonas.

žema važiuoklė- visur kliuva, daug gedimu.

Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 15,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,0
Bendras automobilio aprašas

tai va , nupirkau automobili prieš 3 metus, toks neblogas pasirodė su idealiu salonu , lyg užlaikytas, nebrangus 29000lt.Variklis dirbo idealiai automatas irgi. Nupirkau. Pravažiavau kelis tūkstančius km. ,atejo žiema..pradejo sunkiai sukt starteri, pakeičiau akuma (500lt), nepadejo, pasirodo starteris kaltas, suremontavo- pasitaisė.(70lt). Šalčiai paspaudė, starteri suko bet sunkiai vedesi, pakeitė žvakes (taip rodė kompas) 6 vnt.(350lt.) ,nieko nepadėjo.Pasirodo pakaitinimo rėlė kalta.(šito kompai nerodo)Pakeitė rėlę viskas tvarkoje.Pasirodo vėliau išsiaiškinau kad tų relių keist nereikia.. jas galima lengvai susiremontuot namie su lituokliu. IŠARDYKIT JĄ IR SUPRASIT.kainos rėlių oho..400lt. TOLIAU.. Žiemą sunkiai šyla salonas, temperatūros matuoklio aušinimo skysčio nera (absurdas) , per kompa tik galima pažiūrėt ,bet labai sudėtinga Prie spidometro per ta mažiuka.Reikia keist du termostatus, o tai kainuoja.500lt Toliau..pravažiavus dar kelis tūkstančius nusprogo turbina.(1600lt.) Tiesa sutvarkė greit ir kol kas normaliai viskas.Pravažiavus dar kelis tūkstančius sugedo vairo kolonėlė, suremontavo-restauravo..1600lt. Toliau ..Nebeveikė centrinis užraktas ir sukiai dirbo galinis valytuvas,Pasirodo lužinėja laidų žgutai kur eina i galini dangti (universalas) Remontas minimum 300 lt.Toliau.. nusprogo sėdynės svorio daviklis , rodo kad diržas neprisegtas nors yra prisegtas..Vėl remontas. 80 lt.Toliau ... galinės važiuoklės remontas , apie 450 lt. (orinė galinė pakaba). Toliau.. genda galiniai parktronikai.. nebetvarkau, užkniso.. Toliau.. sugedo rėlė kuri valdo kuro siurblį , nebesivedė..Ji nelabai brangi , bet kol radom gedima..Dabar nustojo veikt autopilotas..Maždaug žinau kur slypi gedimas bet tingiu remontuot.. Visi šie gedimai išlindo nuvažiavus 60 tūkst. km.

Variklis

Variklis traukia tikrai gerai 160kw , automatas dirba idealiai.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Mano išvardinti gedimai pasitaikė beveik visiems kurie važinėja su tokiais BMW, tik kiti kažkodėl tyli..Tie gedimai prasideda net mašinoms kurios nuvažiavo tik 60-80 tūkst. orginalios ridos.Mano apie 250 tūkst. Didžiausia bėda pas bmw -vairo kolonėlė ir elektra. Manau todėl ir kainuoja nedaug litų, kad problematiškos..Servisu džiaugsmas ..

Patarimai perkančiajam

Važiuokit su išsirinktu automobiliu i firmini servisą , tegu pakrato.

Rekomenduojami video