Eimantas 2023-03-04
Geriausias savo klasėje?
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Solidus, komfortiškas, itin ekonomiškas, erdvus interjeras, puiki įranga, dinamiškas nors ir nesportinis automobilis

  • Dinamiškas
  • Gera garso izoliacija
  • Interjero medžiagos
  • Komfortiškas
  • Gera pavarų dėžė
  • Erdvus salonas
  • Gera įranga
  • Saugus
  • Gražus dizainas

Bagažo skyrius neitin didelis, pakaba kai kam gali pasirodyti per minkšta, brangus nupirkti

  • Maža bagažinė
  • Brangus nusipirkti
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,4
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,1
Bendras automobilio aprašas

Fantastiškas ir brandus, solidus automobilis. Trijų litrų variklis tikrai nėra sportinis, bet važinėjant ramiai su šeimai yra idealus. Įdomus pastebėjimas buvo vaikų elgesys kai pakeitėme automobilį iš Audi A6 į šį penktuką. G30 vaikai panašu jaučiasi kaip namie ant sofos, atrodo gyvena savo įprastą gyvenimą, nesižvalgo į kelią: žaidžia, dainuoja dainas, nuolat kažko prisigalvoja ir pavargę užmiega. Audi buvo jaučiama didesnė įtampa – galinė sėdynė ten buvo gerokai kietesnė dėl sportiškos galinės pakabos ir gal dėl to, kad sėdynė randasi tiesiai ant galinio rato. Vaikų elgesys mašinoje buvo kaip išsigandusių kiškių :) tiesa prie BMW reikėjo priprasti - pirmas 2-3 savaites buvau labai nepatenkintas pakaba. Mieste, jei važiuoji šiek tiek dinamiškiau ir staigiau, stipriau pastabdai tai mašina tikrai gerokai svyruoja, mane net kiek supykindavo po greitesnių pasivažinėjimų. Tačiau kai tik išvažiuojį į užmiesčio kelią ir įsijungi BMW autonominio valdymo sistemą “Driving Professional”, viskas stoja į savo vietas. Iškarto atsipalaiduojate, net ir kamščiuose klausydamas audio knygas ar YouTube. Žodžiu automobilis panašu yra skirtas ramesniam važinėjimui nei įprasta BMW automobiliuose. Matyt reikia pribręsti iki tokio lygio, kaip ir prie kostiumo ar diplomato :D Esu linkęs manyti, kad tai geriausias automobilis klasėje. Žinoma esu tikras, kad dar geresnis automobilis 4 asmenų šeimai būtų BMW 540d universalas. Na arba Alpina universalas jei yra daug pinigų. Apie kai kurias funkcijas: labai maža bagažinė kaip šeimyniniam automobiliui. Nesu RunFlat gerbėjas, todėl teko susidėti atsarginį ratą. Mieste prastokai atpažįstami šviesoforai. Originali navigacija su projekcija ant stiklo su gražia grafika ilgose kelionėse yra labai šauniu. Pagaliau geri stabdžiai. Audi A6 stabdžiai buvo stipriai per silni trilitriniam varikliui. Vienu baku nuvažiuota 900-950 km ramiu režimu - kodėl ne visi automobiliai tai gali? 5,4 litro greitkelyje ir 6,1 litro mišriu režimu, 100 km/val pasiekiama per 5,6–5,8 sekundės. Lazeriniai žibintai - nenaudingas dalykas. Mieste ir apšviestuose greitkeliuose neįsijungia. Neįsijungia net jei yra automobiliai važiuojantys ta pačia kryptim. Kur tamsu, ten veikia labai šauniai: šviečia toli, patys pritemdo šviesos srautą atvažiuojantiems automobiliams, o visa kita gerai apšviečia. Tačiau reikia šiek tiek laiko juos perprasti.

Rekomenduojami video