2020-12-11
Bmw 525(2.0d) 160kw
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Superinis automobilis

Grandinė, labai vagia detales.

Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas

Teko nemažai pasidomėti prieš perkant, todėl truputėlį galiu papasakot. Iš esmės labai pavykęs modelis. Tai nuo pradžių: automobilis labai didelis. Kuriant BMW f10 buvo naudojama truputį sutrumpinta 7BMW bazė, tačiau vairuojant visiškai to nesijaučia (palyginimui: ilgis ir plotis praktiškai toks pat kaip Volvo XC90). Parkuotis lengva, labai geras pasukamumas, pas mane parktronikai ir priekyje ir gale, kamera tik gale (niekada nemaniau, kad kamera tokia reikalinga), bet dėl automobilio pločio tenka statytis aikštelės gale(kitu atveju tikrai aptrankys durelėmis kiti automobiliai). Apie išvaizdą labai nesiplėsiu, čia skonio reikalas, bet man visada gatvėje pamačius šį automobilį seilės varvėdavo. Vairuoti tikrai labai malonu, ypač ilgose kelionėse, prie kelio tiesiog prilipęs, greičio visiškai nesijaučia, garso izoliacija labai gera, sėdynės pas mane "sport" (ieškojau komfortiniu, bet gavosi tokios. Nesigailiu, vis dar minkšta, labai patogu, superinis prilaikymas), prie 200km/h vis dar esi atsipalaidavęs. Iš esmės kiekvieną rytą pamačius džiugina akį tiek eksterjeras, tiek interjeras. Geresnės ir lengviau valdomos multimedijos praktiškai nėra, nebent naujesniuose BMW. Automatinė pavarų dėžė 8 pavarų, todėl didžiausiuose Vilniaus kamščiuose 7.8L/100km, trasoje 140km/h 5L/100km, beje, pavaras perjungineja labai greitai. Dar nieko netaisiau, bet žinau kad viskas yra ganėtinai brangu (kaip ir visų kitų tokių metų Vokiškų verslo klasės automobilių), grandinė - ko gero didžiausia visų naujų BMW nesąmonė, gerokai plonesnė negu senesnių modelių. Labai svarbu tepalus keisti kas 10-15k km(nuo to tiesiogiai priklauso grandinės tarnavimo laikas), keitimo kaina 1000-1300 EUR normaliame servise. Šiaip labai patikima, tik reikia susirasti tvarkingą, ir į paieškas žiūrėti tikrai atsakingai, nes lavoną nupirkus plonės piniginė. Jeigu planuoji laikyti šį automobilį kieme prie daugiabučio - laiko klausimas kada pavogs priekinius žibintus/spidometrą/joystick'a(pavarų svirtį)/vairą/multimediją/m-paketo bamperius. Kasko ~1000Eur metams. Dar man dvejopų emocijų kelią elektrinis vairo stiprintuvas, labai lengvai sukasi vairas, suteikia daug daugiau komforto bet gerokai mažiau sportiškumo. Pas mane yra Sport, Comfort, Eko+ režimai, su eko nevažinėju, ir taip ekonomiška, bet Sport rėžimas tikrai kardinaliai pakeičia automobilio elgsena, super. Reziume: Yra ir pliusų ir minusų, bet labai džiaugiuosi turėdamas.

Rekomenduojami video