2022-02-19
BMW E91 320D m47
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Greitas, talpus, gera garso izoliacija

Kolkas nematau.

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas

Neseniai nusipirkau pirmą savo BMW už labai padorią kainą. Kai ieškojaus kriterijai buvo, kad būtų m47 ar m57 variklis( senieji gerieji) bei universalas. Su m57 varikliais mašinos buvo visu tūkstančių eurų brangesnės, beto nedaug buvo jų skelbimuose( nekalbu apie lavonus) Dairiaus tarp E91, E60 ir šiek tiek atkreipiau dėmesį į E65, tačiau apžiūrėjus daug E60/61 supratau, kad teks imt E91, nes tie e60 buvo sudrožti ir užkeltom kainom, o E65 remonto išlaidos yra kosmosas, nes limuzino klasės+ draudimas brangus ir didelis taršos mokestis. Ieškojaus ilgai ir Kauno autoturguj iškrito E91 variantas su m47 varikliu. Mašina iš Italijos, bet kebulas tikrai geros būkles. Bet maniškis neturi tei teliko, nei cupholderių nei autopiloto- žodžiu nuobodžiausias BMWas ever. Tačiau mane nustebino vairavimo malonumas( nu aišku pereit nuo seno japono ant BMW tai yra kažkas wow). Techui reikėjo pasikeist stabdžių vamzdelius ir susireguliuot žibintus. Remontų kaina 210euru. Iš variklio puses dar nieko nereikėjo tvarkyt ir ačiū Dievui. Tai mano nuomone, jei jaunuoliui reikia didesnės mašinos, tai šita yra pati ta.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Išlaidos tai smulkios, aišku, jei laiku atliksi profilaktiką ir pilsi gerus tepalus. Aišku tuščią gali paimt pigiai, o jei turi teliką, cupholderius, tai kaina bus atitinkamai didesnė

Patarimai perkančiajam

Apžiūrėkit kėbulą, stenkites neimt su N47 varikliu, nes turėsit bėdų su grandinėm(brangus taisymas, nebent esat mechanikas arba koks garažnikas, tai tada no problems) ir pažėkit ar variklis neapsimyžęs ir nėra tepalų nuotekio. Ir svarbiausia atkreipkit didelį dėmesį į pavarų dėžę ar lengvai jungiasi bėgiai, neįšmetinėja bėgių. Geriausia imkit su M57 3litrų varikliu

Rekomenduojami video