ponas 2022-02-18
Geresnio automobilio nėra
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Valdymo savybės, patikimumas, dinamika, išvaizda

  • Dinamiškas
  • Interjero medžiagos
  • Gera pakaba
  • Komfortiškas
  • Gera pavarų dėžė
  • Erdvus salonas
  • Talpi bagažinė
  • Gera įranga
  • Geras pravažumas

Chromo apvadai greitai susidėvi

  • Brangus išlaikymas
  • Brangus nusipirkti
  • Nemanevringas
Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas

Kai rinkausi 4 litrų variklį teko iškart atmesti dėl prasto patikimumo esant didelei ridai. Bendraudamas su keletu pažįstamų servisistų ir automobilių pardavėju, išsiaiškinau kad visgi dyzeliai dažniau būna remontuojami, atsarginės dalys irgi daug brangesnės ir apskritai techninė priežiūra nei benzino. Tad akys krypo į modifikaciją su 3 litrų benzininiu varikliu, šis variklis panašu geras visapusiškai, be to automatinė pavarų dėžė su šiuo varikliu veikia itin patikimumai, žmonės sako pravažiuoja milijoną km. Galiausiai nusipirkome 3 litrų benziną, 8 laipsnių automatinė pavarų dėžė, multimedija su monitoriais vaizdo įrašams žiūrėti, visos sėdynės su masažo, ventiliacijos funkcija, Alcantra lubos ir daug daugiau. Automobilis pasirodė fantastiškas žiemos metu, ypač praėjusią žiemą - visgi kokia patikima yra Audi Quattro sistema. Itin patogios sėdynės – galima nustatyti bet kurio atlošo padėtį, sėdynė švelniai apkabina, bet kartu stabiliai prilaiko. Užmiestyje irgi galios pakanka ir dar su atsarga. Kalbant apie pakabos minkštumą, tai ji sakyčiau yra aukso vidurys tarp gerų valdymo savybių ir komforto, nors su pneumatine pakaba galima keisti režimus. Šiuo metu automobilio rida siekia 430 tūkstančių, automobilį aptarnauju ir remontuoju Moller. Kuro sąnaudos: 8 litrai greitkelio režimu važiuojant 140 km/h greičiu – variklis siekia vos 2000 sūkių, mieste - 12–15 litrų. Tepalus pilu kaip įpratęs tik Castrol Edge 0w30. Variklis, pavarų dėžė – veikia be priekaištų, paskirstymo grandinė netriukšmauja, esu tikrai patenkintas. Skaičiau apžvalgas, kaip žmonės pakeičia grandinę jau prie 70 tūkst. arba apsipila tepalais jau prie 50 tūkst. Kaip paaiškino meistrai, žmonės dažnai atsisako papildomų priežiūros darbų - radiatorių valymų, tarpinių keitimo, antifrizo keitimo, tepalai keičiami rečiau, tai žinoma bet koks variklis taip gali nusibaigti. Nepagailėkite aptarnuti automobilį pas atstovą – didesnė remonto kaina tikrai atsipirks.

Rekomenduojami video