„VW“ vadovas apie koronaviruso poveikį automobilių pramonei ir griežtesnius taršos standartus
„VW“ vadovas apie koronaviruso poveikį automobilių pramonei ir griežtesnius taršos standartus
 
„Volkswagen“ vadovas Herbertas Diessas „Financial Times“ tvirtina, kad Vokietijos automobilių gamintojas yra užsitikrinęs baterijų tiekimą ir iki 2023-ųjų metų gali pagaminti milijoną elektromobilių. Teigiama, kad pelną pradės nešti jau pats pirmasis pagamintas elektromobilis, tačiau „VW“ vadovas pripažino „Tesla“ lyderystę ir anksčiau skelbtus skambius pareiškimus keičia nuosaikesniu tonu.
 
Herbertas Diessas atkreipė dėmesį į tai, kad „Tesla“ dabar turi daugiausiai kapitalo, nei bet kuri kita didžiausia automobilių kompanija pasaulyje.
 
„Finansial Times“ pažymi, kad „Tesla“ gali išleisti į rinką naujų akcijų ir kone per naktį pritraukti daugiau nei 2 mlrd. dolerių investicijų.
 
Tuo tarpu „VW“, norėdama surinkti tokį kiekį lėšų, turės parduoti 2,5 mln. automobilių.
 
Herbertas Diessas paaiškino šią situaciją taip:
 
„Elonas Muskas prisiima riziką, kurios mes negalime sau leisti. Todėl manau, kad mes esame gerame kelyje, nes jis [Elonas, o konkrečiai Tesla kompanija] traukia pirmyn, o mes esame greičiausiai jį besivejantys ir stengiamės būti kiek įmanoma arčiau.“
 
Šių metų sausio mėn. per Šveicarijoje vykusį Pasaulio ekonomikos forumą „VW“ vadovas Herbertas Diessas buvo drąsesnis ir teigė, kad „mes esame nusiteikę gana optimistiškai, kad vis dar galime su Tesla žengti koja kojon ir tam tikru metu juos aplenkti“.
 
„Financial Times“ pažymi, kad „VW“ turi ir daugiau trūkumų, ne tik negalėjimą taip greitai pritraukti naujų lėšų, kaip tą daro „Tesla“.
 
Tai yra „VW“ kompanijos „nuosavybės struktūra ir jos profesinių sąjungų stiprumas“. Pasak „Financial Times“, tai lėtina „VW“ galimybes keisti kompanijos strategiją ir sumažinti darbo sąnaudas.
 
Ir jei elektrifikacijos sektoriuje „VW“ dar rodo ganėtinai gerus rezultatus, tai, pasak „Financial Times“, tokios kompanijos, kaip „Toyota“ bei „General Motors“ atsilieka „dešimtmečiu nuo tokio lygio, kai jų parduodami elektromobiliai pradės generuoti tokį pelną, kokį generuoja vidaus degimo variklį turintys automobiliai“.
 
Bendrai, pripažįstama, kad „VW“ kompanija spėjo įšokti į automobilių elektrifikacijos traukinį ir Herbertas Diessas netgi palaiko įstatymų, susijusių su automobilių išmetamo CO2 kiekio, griežtinimu:
 
„Esame patenkinti tuo, nes jei visuomenė nuspręs (sugriežtinti emisijų standartus automobiliams aut. past.), mes pereisime prie elektromobilių. Tiesą sakant, mums tokios sąlygos visiškai tinka. Tiesiog nėra kitos alternatyvos elektromobiliams.“
 
„Financial Times“ skaičiuoja, kad jei „VW“ nori sumažinti visų savo transporto priemonių emisijų išmetimus ir atitikti griežtėjančius ES reglamentus – kompanija turi parduoti šimtus tūkstančių „ID.3“ ir kitų elektromobilių.
 
Situacija Europoje yra įtempta daugeliui senųjų automobilių gamintojų ir kai kurie jų gali neišvengti milžiniškų baudų.
 
Visgi, Herbertas Diessas mano, kad jiems nekils problemų, nes „VW iki 2023-ųjų turi užsitikrinusi baterijų tiekimą, tad gali pagaminti milijoną elektromobilių“.
 
Šis teiginys yra įdomus, ypač prisiminus neseniai skelbtą informaciją apie tai, kad „VW“ grupės prekės ženklas „Audi“ sustabdė elektrinio „e-tron“ visureigio gamybą. Ir tai įvyko būtent dėl baterijų trūkumo.
 
Bet kuriuo atveju, „VW“ jau masiškai gamina elektromobilius, nuolat skelbia apie naujus modelius ir, kad jie bus pardavinėjame Amerikoje, Europoje ir kitose pasaulio rinkose, tad šie metai bus įdomūs.
 
Akivaizdu, kad po pasaulį plintantis koronavirusas jaukia ir automobilių pramonės planus. Kinijoje siaučiantis virusas jau daro poveikį tiekimo grandinei, bet gera žinia ta, kad Herbertas Diessas, net ir atsižvelgiant į visas kliūtis, neieško pasiteisinimų ir ketina toliau laikytis elektrifikacijos krypties.
 
Diessas „Financial Times“ patvirtino, kad „nei koronaviruso protrūkis, nei ekonomikos nuosmukis nesumažins jo įsipareigojimų elektrinėms transporto priemonėms.“
technologijos.lt
Rekomenduojami video