„Subaru“ kuria BRZ variklį su turbina
„Subaru“ kuria BRZ variklį su turbina
Ko trūksta „Subaru BRZ“ (arba „Toyota GT 86“)? Galios – šis žodis po tokio klausimo išsprūsta daugumai automobilių mėgėjų, žinančių apie naujausią „Toyobaru“ kūrinį. Mat šis turi vienintelį pasirinkimą po variklio dangčiu – dviejų litrų darbinio tūrio atmosferinę jėgainę, išvystančią 200 AG. Nepraėjus nė kelioms dienoms po oficialaus „Subaru BRZ“ pasirodymo, kone kas savaitę pasigirsta gandai apie vieno ar kito gamintojo planus tobulinti esamą variklį ar kurti visiškai naują. Galios kiekis šiame sportiškame kupė daugeliui yra jautri tema. Tačiau šįkart gandai, atrodo, jau rimtesni. JAV portalas Automotivenews.com tikina, kad šią žinią pateikė patikimi šaltiniai. Anot jų, 2014 metais pasirodysiantis „BRZ turbo“ turės 280 AG ir tuos pačius galinius varančiuosius ratus. Kita vertus, kad ir koks neaiškus atrodytų gandų šaltinis, ankstesni įvairių gamintojų sprendimai sufleruoja, kad turbina ant BRZ/GT 86 modelio bus užmauta. „Opel Astra“, „Hyundai Veloster“ – šie modeliai pradžioje irgi debiutavo neišsiskirdami galia. Tačiau praėjus metams-dviems atsirado visokie „Astra GTC“ su 300 AG ir „Veloster Turbo“ su 200 AG. Tikėtina, kad „BRZ turbo“ užrašą ant „Subaru“ pardavėjo durų 2013-ais ar 2014-ais taip pat išvysime.
Rekomenduojami video