Pradėta prekyba naujuoju „Hyundai Bayon“
Pradėta prekyba naujuoju „Hyundai Bayon“
 Automobilių gamintojai nesnaudžia ir rinkai pristato vis naujus modelius. Ne išimtis ir korėjiečių gamintojas „Hyundai“, Europos rinkai pristatęs visiškai naują savo gaminį „Bayon“. Naujasis kompaktiškiausias šio gamintojo SUV pasižymi elegantišku stiliumi, itin erdviu interjeru bei išmaniųjų technologijų gausa. Pamatyti ir išbandyti naująjį modelį jau galima „Fakto Auto“ salone Vilniuje.

Andreas Christophas Hofmannas, „Hyundai“ rinkodaros ir produktų viceprezidentas sako, kad žvelgiant į modelių gamą bei pardavimų sėkmę, „Hyundai“ yra stipriai įsitvirtinusi Europos SUV rinkoje.
 
 „Pristatydami naują B segmento modelį, kuris yra pigiausias mūsų SUV šeimos narys, matome puikią galimybę dar geriau patenkinti Europos klientų poreikius ir padidinti mūsų pasiūlą labai populiariame segmente“, – pasakoja jis.
 
Kuriant „Bayon“, kuris konkuruoja su tokiais automobiliais kaip „Volkswagen T-Cross“, „Renault Captur“ ar „Ford Puma“, itin daug dėmesio skirta saugumui, o gamintojas teigia, kad dėka saugos sistemų šis automobilis gali būti vadinamas vienu geriausiu savo klasėje. Naujasis „Hyundai“ SUV, kuriame montuojamas „SmartSense“ saugumo paketas, turi tokias vairuotojo pagalbos sistemas kaip išmanioji kruizo kontrolė, autonomiškai koreguojantį automobilio greitį prieš posūkius, juostu palaikymo ar greičio apribojimų asistentus.
 
Išskirtinis dizainas
 
Naujasis modelis pirmiausia atkreipia dėmesį dėl savo nematyto ir iš minios išsiskiriančio dizaino. Išraiškingos linijos bei iš kitų „Hyundai“ visureigių perimti dizaino elementai atspindi naująją gamintojo dizaino kryptį, pavadintą „Hyundai Sensuous Sportiness“. Tai naujos kartos dizaino kryptis, kuri iliustruoja požiūrį į dizainą, gamintojo sukurtą per daugelį metų kuriant futuristinės išvaizdos ir sportiškas transporto priemones. 
 
Automobilio priekyje sumontuotos visiems naujiems „Hyundai“ modeliams būdingos plačios grotelės su visureigiams būdingais dizaino elementais apačioje sukuria tvirtą laikyseną. Automobilio gale sumontuoti išskirtinio dizaino žibintai, leidžiantys atskirti „Bayon“ minioje.

 
Naujojo modelio išvaizdą pirkėjai gali rinktis pagal save – automobilį galima įsigyti su 15, 16 arba 17 colių skersmens lengvojo lydinio ratlankiais, galima rinktis net iš devynių skirtingų kėbulo spalvų. Be to, dviejų atspalvių stogo ir „Phantom Black“ spalvos veidrodėliai dar labiau paįvairina spalvų derinius, tad pirkėjas gali susikurti tiksliai jo skonį atitinkančios išvaizdos automobilį.
 
Daug dėmesio skirta ir interjerui – dizaineriai talpų ir modernų „BAYON“ sukūrė siekdami kuo didesnio keleivių patogumo ir daugiau vietos bagažinėje. Vairuotojo ir keleivių patogumui įrengtos aukštesnės sėdėjimo pozicijos sėdynės, tad bus patogu ne tik važiuojant, bet ir įlipant ar išlipant. Sutemus salonas apšviestas subtilia mėlyna šviesa ir atrodo itin moderniai. Mėgstantys gerą muziką gali mėgautis papildomai komplektuojama „Bose“ garso sistema, o keliones malonesnėmis padarys tokios funkcijos kaip bevielis telefono įkroviklis ar „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ sistemos.
 
Technologijų gausa ir efektyvūs varikliai
 
Visa informacija vairuotojui bei automobilio įtaisų valdymas pateikiami dviejuose 10,25 colių skersmens ekranuose. Juose galima matyti ne tik visą pagrindinę važiavimo informaciją, bet ir valdyti įvairias komforto ar saugumo sistemas. Pastarųjų šiame automobilyje gamintojai sumontavo itin daug – naujasis „Bayon“ pasižymi tokiu pat saugumu ir patikimumu kaip ir kiti, brangesni ir aukštesnio segmento „Hyundai“ visureigiai. Taip pat daugelis funkcijų jau yra įtrauktos į standartinės įrangos sąrašą, tad net besirenkantys bazinės komplektacijos automobilį galės būti ramūs dėl saugių savo kelionių. 
 
„Bayon“ galima rinktis su trimis skirtingais varikliais: silpniausia versija aprūpinta 1,2 litro 84 AG benzininiu varikliu su penkių pavarų mechanine pavarų dėže, galingesnė versija turi vieno litro darbinio tūrio benzininį variklį su turbokompresoriumi. Šią versiją galima rinktis tiek su šešių pavarų mechanine, tiek su septynių pavarų automatine pavarų dėže. Galingiausia ir tuo pačiu ekonomiškiausia versija aprūpinta tuo pačiu varikliu su turbokompresoriumi, kuris suporuotas su švelniojo hibrido sistema – tai leidžia išvystyti 120 AG bendrą galią. Pastarasis modelis galimas tik su automatine pavarų dėže. Hibridinio modelio sąnaudos, matuojant pagal WLTP metodiką, siekia vos 5,2 l/100 km, o visų variantų CO2 emisijos neviršija 130 g/km.
 
Rekomenduojami video