Bendrovė „Land Rover“ pristatė naująjį „Range Rover Velar“. Visapusiškai patobulintas modelis išsiskiria naujausiomis technologijomis, modernesne išvaizda ir dar pažangesne pavara.
„Naujasis „Range Rover Velar“ – šiuolaikiškos prabangos išraiška. Jis pasižymi prekių ženklui būdingu rafinuotumu ir solidžiu komforto funkcijų paketu bei daugybe tvarių sprendimų – nuo atnaujintos hibridinės jėgos pavaros iki salono medžiagų“, – sako „Jaguar Land Rover“ Baltijos regiono rinkodaros vadovas Jakubas Brodewiczius.
Intriguojantis dizainas
Naujasis „Velar“ nesunkiai atpažįstamas kaip „Range Rover“ šeimos narys. Kartu su pirmąkart pristatomais „Pixel LED“ priekiniais žibintais ir brangakmenio efektą sukuriančiomis markei būdingomis dienos šviesomis šis modelis darniai įsilieja į visą gamą.
Elegantiškame automobilio salone dabar dar labiau juntamas minimalizmas ir preciziškas meistriškumas, taip pat panaudotos naujos medžiagos. Naujausios kartos „Pivi Pro“ informacijos ir pramogų sistema pasiekiama per ergonomiškai centre įtaisytą vientisą, lenkto stiklo, 11,4 colio įstrižainės ekraną. Dabar ekranas montuojamas kiek aukščiau, todėl jį lengviau pasiekti, be to, sumažėja atspindžių.
Renkantis „Velar“ salono apdailą, naujus sėdynių apmušalus bei kitas medžiagas, ir toliau siūloma galimybė jį dekoruoti be odos. Apdailai naudojama Danijos tekstilės ekspertų „Kvadrat“ vilna su „Ultrafabrics“ poliuretano tekstilės dalimis, o medžiagos perforuojamos nauju „Diamond Herringbone“ raštu.
„Kvadrat“ vilnos mišiniai yra 58 proc. lengvesni už odą ir suteikia jais aptrauktoms sėdynėms šiuolaikišką išvaizdą bei malonesnį lytėjimo pojūtį. Šis audinys – naujoviškas būdas perteikti tradicinę markės prabangą.
„Range Rover“ medžiagų laboratorijoje buvo atliekami griežti naujosios tekstilės patvarumo bandymai, siekiant išsiaiškinti, kaip ji išsaugos savo savybes per visą automobilio eksploatavimo laiką. Audinys atlaikė 60 000 dilimo ciklų – tai atitinka 10 naudojimo metų. Taip pat tikrintas medžiagų atsparumas ultravioletiniams spinduliams, imituojant trejų metų nepertraukiamą spiginimą saulės šviesa.
Naujausia „Pivi Pro“
Naujasis „Velar“ yra pirmasis gamintojo modelis, kuriame įdiegta naujausia „Pivi Pro“ informacijos ir pramogų sistema. Naujajame 11,4 colio lenkto stiklo jutikliniame ekrane sutelkti visų pagrindinių automobilio funkcijų valdikliai.
Klimato kontrolės, sėdynių ir multimedijos garso valdikliai visada matomi abiejose ekrano pusėse esančiose šoninėse juostose. Čia įrengti ir daugiafunkciai stumdomieji valdikliai. Šie visuomet po akimis esantys virtualūs mygtukai suteikia tiesioginę prieigą prie dažnai naudojamų sistemų, įskaitant individualius priekinių keleivių temperatūros valdiklius, garso reguliavimą ir „Terrain Response“ sistemos parinktis.
Kiekvienos kelionės pradžioje vairuotojams pateikiamas „Pre-Drive“ skydelis, kuriame jie gali greitai pasiekti dažniausiai naudojamas funkcijas, pavyzdžiui, greito langų apipūtimo ar sėdynių šildymo. Vos automobiliui pajudėjus, šis skydelis išnyksta: vairuotojui rodomas trijų dalių pagrindinis ekranas, kurį galima konfigūruoti išnaudojant „Pivi Pro“ sistemos išmanumą ir lankstumą.
Naujos kartos informacinė ir pramoginė įranga buvo plačiai išbandyta ir tobulinama tiek skaitmeniniu, tiek fiziniu būdu, siekiant sutrumpinti užduočių pateikimo bei sąveikos laiką, kad vartotojams būtų patogiau naudotis technologijomis. Maždaug 80 procentų užduočių dabar galima atlikti dviem bakstelėjimais pagrindiniame ekrane.
„Pivi Pro“ palaiko lengvą išmaniojo telefono ryšį su belaidėmis „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ sistemomis. Centrinėje konsolėje įrengta vieta sparčiam belaidžiam mobiliojo įrenginio įkrovimui. Taigi nuo šiol nebereikia laidų.
80 procentų automobilyje įdiegtų elektroninių modulių programinė įranga gali būti atnaujinama nuotoliniu būdu. „Velar“ modelyje tam įdiegta naujausia „Software Over The Air“ (SOTA) sistema, leidžianti išvengti papildomų apsilankymų remonto dirbtuvėse.
Šiuolaikinė prabanga
„Velar“ salone triukšmas mažinamas naudojant novatorišką „Active Road Noise Cancellation“ technologiją. Ji fiksuoja išorinį vėjo, kelio ir padangų keliamą triukšmą ir automatiškai skleidžia priešingų dažnių vibracijas per automobilio garso sistemą, tad bendras triukšmo lygis salone sumažėja mažiausiai 4 dB.
Automobilyje galima įrengti galingą „Meridian“ garso sistemą. Šio gamintojo asortimento viršūnėje – aukštos kokybės muziką atkurianti „Meridian 3D Surround Sound System“ su 17 garsiakalbių ir 750 W galios stiprintuvu.
Naujausia salono oro valymo sistema „Cabin Air Purification Plus“ siūloma papildomai pasirenkamame komforto pakete (arba standartiškai „Autobiography“ versijoje). Ji gerina keleivių savijautą ir budrumą, užtikrindama puikią oro kokybę.
CO2 valdymo funkcija stebi oro kokybę tiek viduje, tiek išorėje ir kartu su PM2.5 dalelių salono oro filtru pagerina keliaujančiųjų automobiliu aplinką. Sistema taip pat apima „nanoe X“ technologiją, kovojančią su patogenais, naikinančią nemalonius kvapus ir žymiai sumažinančią bakterijų bei alergenų kiekį.
Automobilyje sumontuoti pažangūs „Pixel LED“ priekiniai žibintai su brangakmenio efektą sukeliančiomis markei būdingomis dienos šviesomis. Standartiškai „Dynamic HSE“ ir „Autobiography“ versijose montuojamuose žibintuose yra tris kartus daugiau šviesos diodų nei „Matrix LED“ žibintuose.
Kiekviename žibinte sumontuoti keturi pikselių moduliai su 67 preciziškai valdomais šviesos diodais. Greičio ir vairo pasukimo duomenis apdorojanti „Dynamic Bend Lighting“ sistema tiksliai reaguoja į kelią ir apšviečia tamsius posūkius bei pakraščius. Tolimųjų šviesų diapazonas gali sufokusuoti šviesą beveik pusę kilometro į priekį, kad būtų užtikrintas optimalus matomumas.
Elektrifikuotas pajėgumas
Vairuotojams siūlomas „Velar P400e“ iš tinklo įkraunamas hibridas bei kitos versijos su „Ingenium“ benzininiais bei dyzeliniais varikliais ir švelniojo hibrido technologijomis, kurios padidina automobilio našumą ir ekonomiškumą.
Naudodamas vien elektros energiją, iš tinklo įkraunamas hibridas gali nuvažiuoti iki 64 km, bendras CO2 išmetamas kiekis siekia 38 g/km, o degalų sąnaudos – 1,6 l/100 km (pagal WLTP). Šioje modelio versijoje naudojamas 2 litrų keturių cilindrų 300 AG benzininis „Ingenium“ variklis ir 105 kW elektrinis motoras, kurie kartu išvysto 404 AG galią ir 640 Nm sukimo momentą.
P400e nuo 0 iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 5,4 sekundės ir išvystyti didžiausią 209 km/val. greitį. Naudodamas vien elektros energiją automobilis gali pasiekti iki 140 km/val. greitį.
P400e yra vienas iš nedaugelio įkraunamųjų elektrinių hibridų, galinčių naudoti spartųjį įkrovimą nuolatine srove. Baterijos energijos atsargas nuo 0 iki 80 proc. galima papildyti vos per 30 minučių pasijungus prie 50 kW galios įkroviklio. Namuose maksimaliai papildyti visiškai išsikrovusią bateriją naudojant 7 kW galios kintamosios srovės įkroviklį užtruks maždaug 2,5 val.
Naujausios kartos „Ingenium“ benzininiuose (nuo 250 AG iki 340 AG) ir dyzeliniuose (nuo 204 AG iki 300 AG) varikliuose pritaikyta 48 voltų MHEV („Mild Hybrid Electric Vehicle“) technologija užtikrina didesnį našumą ir galią. Paskirstymo dirže integruotas starterio generatorius leidžia surinkti paprastai prarandamą energiją automobiliui lėtėjant.
Ši energija laikoma 48 voltų ličio jonų akumuliatoriuje, esančiame bagažinės dugne. Sistema sukauptą energiją panaudoja tada, kai jos labiausiai reikia, – įsibėgėjant. Taip pat ji pagerina „Start-Stop“ sistemos veikimą.
Markei būdingą važiavimo komfortą užtikrina pažangi „Velar“ važiuoklės ir pakabos sąranka. Pasirenkama elektroninė pneumatinė pakaba suteikia ramų komfortą riedant nelygiu keliu, nes efektyviai sugeria duobių sukeliamus smūgius. „Adaptive Dynamics“ – moderni važiuoklės sistema – nuolat keičia kiekvieno rato amortizavimo jėgą ir užtikrina sklandų judėjimą visose situacijose.
„Adaptive Dynamics“ standartiškai diegiama visuose modeliuose su 6 cilindrų varikliais bei hibridinėje versijoje, taip pat visuose „Dynamic HSE“ specifikacijos automobiliuose su 4 cilindrų varikliais. Ji rūpinasi, kad pakabos standumas būtų optimizuojamas, atsižvelgiant į vairavimo sąlygas.
Aukštą važiavimo kokybę ant bet kokio paviršiaus taip pat lemia ir išmanioji visų varančiųjų ratų sistema (AWD). Ji užtikrina optimalų sukimo momento paskirstymą tarp ratų bet kokiomis sąlygomis.
„Terrain Response 2“ leidžia vairuotojui nustatyti svarbiausių automobilio pravažumo sistemų parametrus taip, kad jie tiksliai atitiktų vairavimo aplinką. Tam galima pasirinkti vieną iš septynių režimų. Kiekvienas iš jų pritaiko variklio, transmisijos, visų varančiųjų ratų sistemos, pakabos ir stabilumo kontrolės sistemų parinktis. Taip užtikrinamas optimalus sukibimas ant skirtingų paviršių.