Naujasis „Mercedes-Benz GLE Coupé“: daugiau prabangos ir kupė stiliaus
Naujasis „Mercedes-Benz GLE Coupé“: daugiau prabangos ir kupė stiliaus
Naujieji „Mercedes-Benz“ bei „Mercedes-AMG“ šeimų modeliai „GLE Coupé“ geriau nei kas kitas sujungia sportiškumą, kupė eleganciją ir geriausias modernaus SUV modelio savybes. Kupė modelio ratų bazė yra 60 mm trumpesnė nei SUV, dėl to pagerėja valdymo savybės. Naujasis modelis debiutuoja su dyzeliniais ir benzininiais varikliais, tačiau greitu metu pasirodys ir įkraunamo hibrido modifikacija, leisianti mėgautis visiškai ekologišku važiavimu, neišskiriančiu anglies dvideginio emisijų.

„Naujasis „GLE Coupé“ – puikus pavyzdys, kodėl reikia atsižvelgti į klientų poreikius. Dar praėjusiame dešimtmetyje SUV kupė modeliai apskritai neegzistavo ir palyginti neseniai jie užėmė tik nedidelę nišą tarp visų automobilių. Šiandien situacija visiškai kita: jų rinkos dalis auga, o unikalų sportiškumo bei komforto derinį pasirenka vis daugiau klientų. Pirmosios kartos „GLE Coupé“ susilaukė didžiulės sėkmės Lietuvoje ir esame įsitikinę, jog tautiečiai labai teigiamai įvertins naująjį modelį“, – teigia oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo Lietuvoje „Silberauto“ lengvųjų automobilių pardavimo vadovas Rolandas Samuolis.
 
Kupė – ir išvaizda, ir važiavimo savybėmis
 
Naujojo „GLE Coupé“ kėbulo ilgis – 4 939 mm, o plotis – 2 010 mm, tai atitinkamai 39 ir 7 mm daugiau nei pirmtako. Ratų bazė pailgėjo 20 mm, tačiau ji išlieka 60 mm trumpesnė nei GLE SUV modelio – tai geriausiai pajus vairuotojas, kuris galės mėgautis dinamiškesniu automobilio valdymu. 
 
Priekinė automobilio dalis atkartoja svarbiausius „Mercedes-Benz“ kupė modelių bruožus, o priekiniuose žibintuose jau standartiškai montuojamos artimosios ir tolimosios LED šviesos. Automobilio dinamiškumą pabrėžia žemėjanti stogo linija, o siluetą paryškina didelio skersmens – nuo 19 iki 22 colių – lengvojo lydinio ratlankiai.

 
Salone dominuoja harmonija: priekyje subtiliai įmontuoti du 12,3 colio įstrižainės ekranai, o po jais esančioje dekoratyvinėje apdailos juostoje įmontuoti keturi ortakiai užtikrina puikų oro kondicionavimą visame salone. Pati apdailos juosta su subtiliu LED apšvietimu tęsiasi nuo vienų durelių iki kitų, sukurdama išskirtinai jaukų saloną. 
 
Dalis vidaus detalių padengta rankų darbo oda ARTICO, o kupė savybes pabrėžia gero šoninio prilaikymo sėdynės bei sportiškas oda „Nappa“ dengtas vairas. Fakto, jog vairuojate SUV modelį, neleis pamiršti įvairios smulkios detalės, pavyzdžiui, tvirtos centre įmontuotos dvi rankenos įsikibti. 
 
Nors tai – kupė modelis, jį kuriant prioritetas buvo išlaikyti SUV praktiškumą. „Mercedes-Benz“ inžinieriams pavyko dar labiau nei ankstesnės kartos modelio: salono dėtuvių talpa padidėjo iki 40 litrų, o bagažinės – net iki 655 l. 
 
Galinės sėdynės dalijamos santykiu 40:20:40, o jas visas nulenkus bagažo erdvė padidėja iki 1 790 litrų – tai ne tik 70 l daugiau nei „GLE Coupé“ pirmtake, bet ir apskritai yra geriausias klasės rezultatas. Bendras bagažo ilgis yra didesnis nei 2 metrai, o mažiausias plotis – 1 080 mm. Nors bagažo pakrovimo slenkstis yra aukštesnis nei SUV modelio, „GLE Coupé“ konstruktoriams pavyko jį padaryti 60 mm žemiau. Kai automobilyje sumontuota AIRMATIC pakaba, jis vieno mygtuko paspaudimu gali nusileisti dar 50 mm arčiau žemės.
 
Galingų variklių gama
 
Į debiutuojantį automobilį montuojami du dyzeliniai šešių cilindrų varikliai. „GLE Coupé 350 d 4MATIC“ išvysto 200 kW (272 AG) pajėgumą bei 600 Nm sukimo momentą, o vidutiniškai vartoja 7,5–8 l/100 km degalų.
 
„GLE Coupé 400 d 4MATIC“ pasiekia 243 kW (330 AG) galią bei 700 Nm sukimo momentą, o vidutinės jo degalų sąnaudos yra tokios pat: nuo 7,5 iki 8 l/100 km.
 
Abiejose versijose montuojamas variklis atitinka naujausius ekologijos „Euro 6d“ standartus.
 
Kartu su dyzeliniais „GLE Coupé“ pristatomas ir „Mercedes-AMG GLE 53 4MATIC+ Coupé“ modelis, kurio benzininis 3 litrų variklis pasiekia 320 kW (435 AG) galią. Šiuo metu kuriama ir vėliau bus pristatyta itin ekologiška įkraunamo hibridinio modelio modifikacija, leisianti įvairias kasdienes užduotis atlikti į aplinką neišmetant nė gramo anglies dvideginio.
 
Visi „GLE Coupé“ modeliai turi automatinę 9 laipsnių pavarų dėžę 9G-TRONIC su elektroniniu būdu kontroliuojama daugiadiske sankaba. Ji užtikrina, kad sukimo momentas būtų perduotas daugiausia sukibimo turintiems ratams – pagal situaciją visų varančių ratų sistemą 4MATIC turintis automobilis gali laikinai tapti varomas tik priekiniais arba tik galiniais ratais.
 
Sistemos – komfortui ir atsipalaidavimui
 
Standartiškai „GLE Coupé“ montuojama patobulinta pakaba, užtikrinanti geresnes valdymo savybes ir efektyviau sulaikanti kelio vibracijos perdavimą į saloną. Papildomai užsakoma AIRMATIC orinės pakabos sistema veikia padedama daugybės jutiklių bei algoritmų, kurie realiu laiku pritaiko amortizatorių suspaudimą prie kelio sąlygų bei vairavimo pobūdžio. Ji taip pat geba keisti prošvaisą pagal važiavimo greitį ir situaciją. Automobilio aukštį reguliuoti gali ir pats vairuotojas.

 
Papildomai prie AIRMATIC siūloma ir su 48 voltų įtampos sistema, veikianti E-ACTIVE BODY CONTROL. Tai – vienintelė sistema rinkoje, kuri gali reguliuoti suspaudimo jėgą kiekvienam ratui individualiai: išlaiko automobilio kėbulą nepasvirusį ne tik posūkiuose, bet ir bėgėjantis ar sparčiai stabdant bei užtikrina didžiausią vairavimo komfortą.
 
„Mercedes-Benz GLE Coupé“ montuojami moderniausi gamintojo sukurti vairavimo asistentai. Tai – ir autonominio stabdymo sistema „Active Braking Assist“, suteikianti galimybę išvengti susidūrimų su pėsčiaisiais ar kitais automobiliais, ir „Active Stop-and-Go Assist“, išlaikanti automobilį eismo juostoje bei saugų atstumą iki priekyje esančios transporto priemonės, judant iki 60 km/h greičiu.
 
Naujasis „Mercedes-Benz GLE Coupé“ bus pristatytas rugsėjo mėnesį vyksiančioje Frankfurto automobilių parodoje, o Lietuvoje debiutuos 2020 m. pavasarį. 
 
Rekomenduojami video