Praėjus vos keliems mėnesiams po GLE Coupe pristatymo automobilių gamintojas „Mercedes-Benz" paskelbė, kad nuo šiol GLE klasę užpildys visiems pažįstami ML modeliai. Be atnaujinto dizaino, padidėjusios variklių ekonomijos bei galingųjų AMG modelių GLE klasėje, „Mercedes-Benz" pristato hibridinį padidinto pravažumo visureigį GLE 500 e 4MATIC.
Dinaminio vairavimo kontrolės sistema DYNAMIC SELECT ir pagalbinės vairavimo sistemos, naudojamos E ir S klasėse, vairavimui suteikia išskirtinių pojūčių. Šiuos pojūčius sustiprins ir iš 5 galimų variantų pasirinktas tinkamiausias variklis. 150 kW ir 204 arklio galias išvystantis keturių cilindrų dyzelinis GLE 250 d ir GLE 250 d 4MATIC modelio variklis suteiks pilną galios jausmą ir pagal taršos rodiklius (140 g/km CO2 ir 5,4 l/100 km) bus lyderiaujantis pasaulyje visureigių kategorijoje.
Tačiau didžiausia staigmena „Mercedes-Benz" gerbėjams bus hibridinis GLE 500 e 4MATIC modelis, kurio jėgos agregatas išvystys 325 kW (442 AG) galią ir į aplinką išmes vos 78 g/km CO2 dujų, o kuro sąnaudos sieks 3,3l/100 km. Beje, vien tik pilnai įkrautu elektriniu varikliu galima bus įveikti iki 30 kilometrų atstumą. Galios agregatą sudaro BlueDIRECT V6 tiesioginio įpurškimo benzininis variklis, išvystantis 245 kW (333 AG) galią, ir hibridinis modulis, siekiantis 85 kW (116 AG) galios rodiklius.
„Mercedes-Benz" GLE 500 4MATIC modelyje montuojamas tiesioginio įpurškimo twin-turbo V8 variklis, išvystantis 320 kW (435 AG) galią ir 700 Nm sukimo momentą. GLE 400 4MATIC ratus suks išskirtinis tiesioginio įpurškimo twin-turbo V6 variklis, siekiantis 245 kW (333 AG) ir 480 Nm sukimo momentą. Pastarasis variklis 100 km sunaudoja apie 8,8 l degalų ir į aplinką išmeta 209 g/km CO2 dujų.
Visi nauji GLE dyzeliniai modeliai standartinėje bazėje turės devynių pavarų 9G-TRONIC automatinę greičių dėžių. Taip pat bus galima pasirinkti greičių dėžę su palėtinta pavara bekelei ir diferiancialo rakinimas. Kartu su visa GLE linija rinkai bus pasiūlyti ir Mercedes-AMG GLE 63 ir GLE 63 S, kurie atitinkamai turės 410 kW (557 AG) ir 430 kW (585 AG) galios agregatus.
Taip pat skaitykite: