Mercedes-Benz CLA – aerodinamikos efektyvumo viršūnė skirta degalų taupymui
Mercedes-Benz CLA – aerodinamikos efektyvumo viršūnė skirta degalų taupymui
Mercedes-Benz tvirtina, kad CLA180 BlueEfficiency Edition modelis aerodinamikos požiūriu yra efektyviausias standartiškai gaminamas automobilis. Naujojo sedano pasipriešinimo koeficientas yra vos 0,22. Palyginimui, garsiojo hibrido Toyota Prius pasipriešinimo koeficientas siekia 0,25, o vieno iš didžiausių konkurentų BMW 320D EfficientDynamics yra 0,26. Tokio didelio aerodinaminio efektyvumo priežastis yra ganėtinai nedidelio ploto automobilio priekio paviršius, kuris siekia 2,21 kv. metro. Siekdamas didesnio naudingumo, gamintojas pritaikė keletą nežymių, bet efektyvių pakeitimų: buvo pagerintas priekinių lempų šonų sandarumas, pritaikytas reguliuojamas radiatoriaus uždarymo užraktas, įtaisyti specialūs dantyti aptakai, skirti oro nukreipimui. Automobilis bus varomas 1,6 litro keturių cilindrų benzininiu varikliu ir pasieks 122 AG bei 200 NM. Tai leis nuo 0 iki 100 km/h pagreitėti per 9,9 sekundes, o jei spaudžiama toliau, tai pasiekti ir maksimalų 190 km/h greitį. Žadama, kad CLA180 BlueEfficiency Edition bus draugiškas degalinės išlaidoms – 5 l/100 km bei 118 g/km CO2 emisija. Tuo tarpu standartinis CLA180 naudos 5,4 l/100 km ir išmes į aplinką 126 g/km CO2.
technologijos.lt
Rekomenduojami video