Jau ne vienerius metus kuriamas naujas italų automobilis, atrodo, yra finišo tiesiojoje: Ženevos automobilių parodoje „Lamborghini Aventador“ pirmąkart bus parodytas viešai. To laukia ne tik šios markės gerbėjai - italai jau kurį laiką skleidžia žinias apie novatoriškąjį savo modelį. Svarbiausias dalykas jame – ypatingai lengvas bei standus anglies pluošto kėbulas. Tai yra sąlyginai naujas dalykas automobilių srityje – iki šiol būdavo naudojamos tik įvairios išorinės anglies pluošto detalės, pavyzdžiui, kapotai, buferiai ir kitos panašios dalys.
Tačiau ši ypatingai standi ir lengva medžiaga dažniausiai atsisakoma naudoti dėl elementarios priežasties – jos kainos. Paprastas automobilio kapotas kainuoja du tris kartus pigiau už iš anglies pluošto pagamintą analogą.
Naujasis „Aventador“ turėtų pasižymėti nesuvokiamu kėbulo standumu, kurio su iš metalo pagamintais automobilių kėbulais lyginti tiesiog neįmanoma. Jo svoris taip pat pasiekia sunkiai suvokiamą ribą – „plikas“ mašinos rėmas, be jokių plastmasių ir kitų skardų, sveria vos 147.5 kg. Tai yra nepasiekiamas rezultatas bet kuriam metalinį rėmą turinčiam automobiliui.
Tačiau tai – ne vienintelės naujovės, siejamos su „Aventador“. Daugumos šio modelio pakabos elementų išdėstymas yra „pasiskolintas“ iš lenktyninių automobilių – pavyzdžiui, beveik statmenai ratui gulintys amortizatoriai, kai daugumoje mašinų jie ne „guli“, o „stovi“ lygiagrečiai su ratlankiu. „Lamborghini“ paskleidė žinias ir apie automobilio variklį – „Aventador“ gale turėtų įsitaisyti dvylikos cilindrų jėgainė, išvystanti mažiausiai 670 AG.
Italai paskelbė ir stabdžių diskų diametrus: priekiniai – 400 mm, galiniai – 380 mm. Palyginimui – dažniausiai automobiliuose sutinkamų 15 colių ratlankių skersmuo milimetrais būtų 375.
Dėl ko jau ko, bet dėl šito „Lamborghini“ kūrinio Ženevos automobilių parodos laukti yra ypač verta! Tiek naujovių viename modelyje turbūt nėra buvę nuo pat „Bugatti Veyron“ pasirodymo.
Tačiau ši ypatingai standi ir lengva medžiaga dažniausiai atsisakoma naudoti dėl elementarios priežasties – jos kainos. Paprastas automobilio kapotas kainuoja du tris kartus pigiau už iš anglies pluošto pagamintą analogą.
Naujasis „Aventador“ turėtų pasižymėti nesuvokiamu kėbulo standumu, kurio su iš metalo pagamintais automobilių kėbulais lyginti tiesiog neįmanoma. Jo svoris taip pat pasiekia sunkiai suvokiamą ribą – „plikas“ mašinos rėmas, be jokių plastmasių ir kitų skardų, sveria vos 147.5 kg. Tai yra nepasiekiamas rezultatas bet kuriam metalinį rėmą turinčiam automobiliui.
Tačiau tai – ne vienintelės naujovės, siejamos su „Aventador“. Daugumos šio modelio pakabos elementų išdėstymas yra „pasiskolintas“ iš lenktyninių automobilių – pavyzdžiui, beveik statmenai ratui gulintys amortizatoriai, kai daugumoje mašinų jie ne „guli“, o „stovi“ lygiagrečiai su ratlankiu. „Lamborghini“ paskleidė žinias ir apie automobilio variklį – „Aventador“ gale turėtų įsitaisyti dvylikos cilindrų jėgainė, išvystanti mažiausiai 670 AG.
Italai paskelbė ir stabdžių diskų diametrus: priekiniai – 400 mm, galiniai – 380 mm. Palyginimui – dažniausiai automobiliuose sutinkamų 15 colių ratlankių skersmuo milimetrais būtų 375.
Dėl ko jau ko, bet dėl šito „Lamborghini“ kūrinio Ženevos automobilių parodos laukti yra ypač verta! Tiek naujovių viename modelyje turbūt nėra buvę nuo pat „Bugatti Veyron“ pasirodymo.