Kupe tipo krosouverių eros pabaiga?
Kupe tipo krosouverių eros pabaiga?
Devintasis praėjusio amžiaus dešimtmetis įsiminė kupe liftbekais - kėbulais, kurie be didelių pasikeitimų, egzistuoja ir šiandien. Dvidešimtojo amžiaus pradžią daugelis įsimins kaip keistų „pakeltų" keturdurių kupe epochą. Stebint, kas ištiko kupe liftbekus, kuriuos greitai išstūmė tradiciniai kėbulai, tikėtina, kad tokie automobiliai kaip „Acura ZDX" ir „Honda Crosstour" gatvėmis važinės nebeilgai. Išimtimi šioje kategorijoje gali tapti nebent „BMW X6", kuris, tikėtina, sulauks antros kartos. Visų kitų kupe formos kėbulus turinčių krosouverių paklausa kasmet smunka. Rugsėjį smukimas Amerikoje siekė net 80 proc.: „Infiniti FX/QX70", „Toyota Venza", „Honda Crosstour", „BMW X6" ir „5 Series GT" pademonstravo neigiamas tendencijas, o „Acura ZDX" jau dabar galima nurašyti į praeitį.
 
Visai tai būtų suprantama, jeigu krizę išgyventų visa automobilių pramonė, tačiau, tarkim Premium segmento krosouverių pardavimai išaugo 10 proc., paprastų krosouverių paklausa augo 15 proc. Matant tokius skaičius keturdurių kupė smukimas išsiskiria ypač ryškiai.
 
Tikėtina, kad viena iš paklausos smukimo priežasčių yra žmogiška prigimtis. Išskirtiniai modeliai stumia į priekį automobilių madą. Būtent todėl juos perkantys žmonės įsigyja juos ganėtinai anksti, tačiau taip pat greitai ieško galimų pakaitalų. Taip tokių modelių „galiojimo laikas" gerokai sutrumpėja, kai, tarkim kabrioletai ar sportiniai automobiliai ilgai išlieka populiarūs. Potencialiems klientams taip pat kliūna dėl prierašo „kupe" užkelta kaina, ribota užpakalinių sėdynių keleivių erdvė ir prastas matomumas iš vairuotojo vietos, tad tikėtis, kad naujadarai ilgai bus populiarūs, neverta.
 
Taip pat skaitykite:
Rekomenduojami video