Išgirskite - „Volkswagen“ atskleidė, kokį garsą skleis ID.3
 Išgirskite - „Volkswagen“ atskleidė, kokį garsą skleis ID.3
 
ID.3 - tai vienas iš svarbiausių naujų „Volkswagen“ modelių. Su šiuo elektromobiliu didžiausias Vokietijos automobilių gamintojas žengia į sparčiai augančią rinką, todėl jis privalo būti geras ir paklausus. Ir saugus - išgirskite, kokį garsą skleis „Volkswagen ID.3“.
 
Kodėl elektromobiliai turi skleisti garsą?

Tyla salone - vienas iš elektromobilių privalumų. Žinoma, galingo variklio garsas yra tikras malonumas ausims, tačiau, pripažinkime, daugelis automobilių turi variklių, kurių klausytis nesinori. Tačiau tas variklio garsas neplanuotai atlieka ir labai svarbią funkciją - jis perspėja pėsčiuosius apie artėjančią transporto priemonę. Elektromobiliai gali prisėlinti nepastebėti, ypač važiuodami mažesniu greičiu. Nors taisyklės ir sveikas protas reikalauja apsidairyti prieš žengiant ant važiuojamosios kelio dalies ar kertant automobilių stovėjimo aikštelę, mes esame taip pripratę girdėti automobilius, kad nesąmoningai kai kuriuos saugumo žingsnius praleidžiame.
 
Taigi, Europos Sąjungos reikalavimuose elektromobiliams nurodyta, kad jie privalo skleisti garsą, kuris pėsčiuosius perspėtų, jog artėja automobilis. Tik niekas nepasakė, koks šis garsas turi būti.
 
„Volkswagen ID.3“ skamba kaip erdvėlaivis

„Volkswagen ID.3“ ir kiti ID šeimos nariai skleis štai tokį garsą (vaizdo įraše girdite įsibėgėjimą ir sulėtinimą):
 
 
Tiesą sakant, daugelis elektromobilių skamba kaip mašinos iš fantastinių filmų. Ir ne šiaip sau - bandoma juos pristatyti kaip ateities transportą šiandien. Bandymai imituoti vidaus degimo variklio garsą skambėtų keistai ir tikrai nepatiktų elektromobilių entuziastams.
 
Ir „Volkswagen“ tikrai pasistengė sukurti gerą, kokybišką garsą. ID garsą sukūrė garsus vengrų kompozitorius ir prodiuseris Leslie Mandoki. Pats garso takelis turi kelis sluoksnius, kurių atsiskleidimas priklauso nuo automobilio greičio. Tai pabrėš dinamišką ID automobilių tapatybę ir padės pėstiesiems geriau suprasti, kokiu greičiu važiuoja artėjanti mašina.
 
Automobilis šį garsą skleis tik važiuodamas lėčiau nei 30 km/val. greičiu, todėl elektromobilio tyla nebus prarasta - ilgesnėse kelionėse vairuotojai girdės tik vėją ir, galbūt, padangas, nors ID.3 turėtų būti pakankamai tylus. Tokią greičio ribą nurodo reikalavimai, tačiau „Volkswagen“ teigia, kad važiuojant greičiau papildomas garsas tiesiog nėra reikalingas, nes tuomet jau aiškiai girdimos artėjančio elektromobilio padangos.
 
ID tapatybė

Girdėdami tą ID pėsčiųjų perspėjimo garsą galite susimąstyti, kodėl jam sukurti buvo reikalingas kompozitorius. Tačiau „Volkswagen“ garsui skiria didelį dėmesį, nes tai yra didesnio bendro paveikslo dalis. „Volkswagen“ nori, kad šios markės produktai būtų lengvai atpažįstami visomis prasmėmis, įskaitant ir dizaino kalbą, ir garsą. Kai ID.3 buvo pristatytas, „Volkswagen“ kartu pristatė ir naują prekės ženklo dizainą, naują grafinį ir net akustinį logotipą. Nuo šiol visose „Volkswagen“ reklamose ir net automobiliuose galime išgirsti šį logotipą:
 
 
Keisdama marketingo strategiją ir prekės ženklo dizainą, „Volkswagen“ apgalvojo viską. Nuo šiol kiekvienoje „Volkswagen“ reklamoje bus girdimas tik moteriškas balsas, kuris turi simbolizuoti užtikrintumą, švelnumą ir draugiškumą.
 
„Volkswagen ID.3“ skleidžiamas garsas bus panaudotas ir kituose ID šeimos modeliuose. Tačiau tikėtina, kad labiau entuziastams pritaikyti automobiliai skambės šiek tiek kitaip. Arba bus suteikta galimybė pasirinkti vieną iš kelių pėsčiųjų perspėjimo signalų.
technologijos.lt
Rekomenduojami video