„Hyundai ix35“. Kokybiškas ir taškas
„Hyundai ix35“. Kokybiškas ir taškas
Pakalbėkime apie „Hyundai“. Įsivaizduokime, kad dabar 1995–ieji. Jūs renkatės automobilį ir mintyse turite nusistetę tam tikras markių grupes – „Mercedes“ kartu su BMW ir „Audi“, „Renault“ kartu su „Peugeot“ ir t.t. Kuriai grupei priskirtumėte „Hyundai“? Pačiai paskutinei. Neabejotinai. O dabar sugrįžkime į 2011. Jūs vėl renkatės automobilį. Bet šiandien „Hyundai“ neabejotinai papuola į visai kitus sąrašus. Šalia „Volkswagen“ ir kitų tvirtą vardą turinčių markių. Tai neabejotinai didžiausias kokybinis šuolis automobilių industrijoje per pastaruosius dešimtmečius.


Puikus to pavyzdys mūsų išbandytas „Hyundai ix35“ padidinto pravažumo modelis. Pamirškime kaip jis atrodo, naudojamų technologijų ir kokybės prasme jis lygiuojasi su rinkos senbūviais. Jo gamybai panaudotos aukštos kokybės medžiagos ir jų surinkimas pavyzdingas. Jei ir yra salone prastos kokybės plastikų, jie naudojami tik vietose, prie kurių vairuodamas neprisilieti.
Gamintojo nuotr./„Hyundai ix35“
 
„Hyundai ix35“ interjeras

Ir tai tik viena medalio pusė. Kita – jo techniniai mazgai. Automobilio širdis, variklis, yra ir pakankamai galingas, ir ekonomiškas, ir rafinuotas. 2,0 litro CRDi–R dyzelinis variklis pasiekia 135 kW, o vidutiniškai suvartoja apie 7 litru kuro. Testo metu lygiame kelyje mums net pavyko šį skaičių sumažinti iki kuklių 5,7 l/100 km. Pagirtina.

Jei „Hyundai“ dar pavyktų šiek tiek geriau suderinti šešių pavarų automatinę pavarų dėžę, automobilį būtų galima vadinti be trūkumų. Ši transmisija naudojama plačiai visoje „Hyundai“ ir KIA automobilių šeimoje, bet, rodos, šiam SUV ji tinka mažiausiai. Nepagalvokite, kad ji bloga. Anaiptol – viskas su ja gerai, tačiau turint galvoje didelį variklio potencialą norėtųsi, kad jų ryšys būtų glaudesnis.

Rimtą žingsnį „Hyundai“ žengė ir automobilio dizaino srityje. Ką anksčiau vadinome beveidžiais automobiliais, šiandien gali didžiuotis iš minios išsiskiriančia išvaizda. „ix35“ dizainas yra vientisas, drąsus, bet santūrus. Priekiniai žibintai, galiniai žibintai, aštrios kėbulo linijos, sportiška langų linija ir kiti elementai sukuria kokybiško automobilio vaizdą.

Tvirto ir kokybiško automobilio įspūdį „ix35“ palieka ir juo važiuojant kelyje. Slidžiais provėžuotais keliais važiuojant jaučiama keturių varomų ratų sistemos pagalba. Ji ateina pačiu laiku. Nuo didesnių problemų saugo ir ESP sistema, kuri įsijungia mūsų skoniui kiek ankstokai, tačiau tai vadinti trūkumu nesiverčia liežuvis.

Turbūt neverta net kalbėti apie jo saugumą – „Hyundai“ pagaminti automobiliai jau ne pirmus metus „EuroNCAP“ testuose surenka maksimalius įvertinimus. Ne išimtis ir šis SUV – penkios žvaigždutės.

Džiaugiamės „Hyundai“ sėkme.

„Hyundai ix35“ techniniai parametrai

    * Ilgis/plotis/aukštis: 4410/1820/1660
    * Svoris tuščio/pakrauto: 1601/2140
    * Variklis (mūsų bandytas dyzelinis): 2 litrų 135 kW
    * Vid. degalų sąnaudos: 7,1
    * Maks. greitis: 195 km/h
    * Pagreitėjimas iki šimto: 9,8 sek.
    * Pavarų dėžė: 6–ių laipsnių automatinė
    * Priekinė pakaba: MacPherson
    * Galinė pakaba: daugiasvirtė
    * Padangos: 225/60 R17
    * Garantija: 5 metų be ridos apribojimo

Kaina: nuo 72 900 Lt. (mūsų bandyto 90 800 Lt.)
Rekomenduojami video