Kas jau kas, bet „Mercedes-Benz“ Frankfurto automobilių parodai pasiruošė stipriai. Galbūt ne kaip „Audi“, kurie turi savo kavinę ir atskirą salę, tačiau pristatomų automobilių gausa MB niekuo nenusileidžia parodos žemėlapyje kur kas įspūdingiau atrodantiems kolegoms iš Vokietijos.
B klasė
Turbūt pagrindinė „Mercedes-Benz“ naujovė visoje parodoje – B klasės modelis. Visiškai naujas kėbulas, varikliai ir važiuoklė – MB vienatūris pasikeitė stipriai. Nuo 2005-ųjų leistas modelis neturėjo ypatingo pasisekimo pasaulyje, tuo labiau – Lietuvoje. Tačiau naujasis pasiryžęs priversti pamiršti ankstesnio automobilio nesėkmės.
Tačiau labiausiai nustebino koncepcinis „E-Cell“ B klasės modelis – hibridinis elektra ir benzinu varomas MB. Trijų cilindrų benzininio ir elektrinio variklio duetas, kaip teigiama, bendromis pajėgomis turėtų nuvažiuoti 600 km. Vien elektriniu režimu – apie 100. Tačiau vienas dalykas – pabandykime nubraukti didžiausią pastarojo meto automobilių rinkos rinkodarinį šūkį „hibridas“ ir paskaičiuoti, kaip atrodo įveikiami 600 km su pilnu degalų baku vidutinio dydžio vienatūryje. Prieš penkioliką metų tuomet gamintam „Renault Espace“ toks skaičius gal ir būtų neblogas. Tačiau dabar – tragiškas. Net jeigu ir koncepcinio B klasės hibrido degalų bakas yra 30 litrų.
M klasė
Atnaujintas M klasės „Mercedes-Benz“ gali pasigirti kiek kitokia degalų suvartojimo statistika – jis su pilnu baku nuvažiuotų iki 1500 km, o „250 BlueTEC“ variklis vidutiniškai „valgo“ tik 6 litrus dyzelino šimtui kilometrų. Net jei šis skaičius kokiu litru klysta, tai vis tiek labai neprastas rodmuo.
SLK 250 CDI
Pirmas dyzelinis „Mercedes-Benz SLK“ modelis. 204 AG turintis keturių cilindrų CDI variklis atveria naują puslapį šio modelio istorijoje – ne tik dėl iki šiol neregėtos ekonomijos, bet ir dėl dyzelinių variklių pripažinimo.
„Mercedes-Benz Viano Vision Pearl“
Jachta su keturiais ratais – šitaip MB atstovai vadina šį kūrinį. Baltai-pilka saloną dengianti oda, medžio apdailos grindys, tradicinė aukštesnės klasės MB garso įranga „Bang & Olufsen“ turėtų padaryti bet kokią kelionę maloniu pasisėdėjimu vidutinės klasės viešbučio kambaryje. Modelio pavadinimas sufleruoja, kad MB ruošiasi atgaivinti neseniai po žeme atgulusį „Viano“ autobusiuką. Laukiam!
„Mercedes-Benz SLS AMG E-Cell“
Žinoma, čia jokia naujovė – elektrinis SLS AMG yra pasirodęs jau prieš metus, tačiau turbūt labiausiai „elektrinėje“ ligšiolinėje parodoje verta paminėti ir jį. Juolab kad 220 V rozetės ar keliasdešimt kilogramų sveriančių baterijų nevengiančių galingus benzininius variklius turinčių automobilių yra ir daugiau: visiškai elektriniai „Audi R8“ bei „Brabus Mercedes-Benz E“ ar hibridinis „Porsche Panamera“. Vis tik važiavimas jais yra tarsi nealkoholinio alaus gėrimas – išvaizda ta pati, tačiau skonis daug prastesnis.
B klasė
Turbūt pagrindinė „Mercedes-Benz“ naujovė visoje parodoje – B klasės modelis. Visiškai naujas kėbulas, varikliai ir važiuoklė – MB vienatūris pasikeitė stipriai. Nuo 2005-ųjų leistas modelis neturėjo ypatingo pasisekimo pasaulyje, tuo labiau – Lietuvoje. Tačiau naujasis pasiryžęs priversti pamiršti ankstesnio automobilio nesėkmės.
Tačiau labiausiai nustebino koncepcinis „E-Cell“ B klasės modelis – hibridinis elektra ir benzinu varomas MB. Trijų cilindrų benzininio ir elektrinio variklio duetas, kaip teigiama, bendromis pajėgomis turėtų nuvažiuoti 600 km. Vien elektriniu režimu – apie 100. Tačiau vienas dalykas – pabandykime nubraukti didžiausią pastarojo meto automobilių rinkos rinkodarinį šūkį „hibridas“ ir paskaičiuoti, kaip atrodo įveikiami 600 km su pilnu degalų baku vidutinio dydžio vienatūryje. Prieš penkioliką metų tuomet gamintam „Renault Espace“ toks skaičius gal ir būtų neblogas. Tačiau dabar – tragiškas. Net jeigu ir koncepcinio B klasės hibrido degalų bakas yra 30 litrų.
M klasė
Atnaujintas M klasės „Mercedes-Benz“ gali pasigirti kiek kitokia degalų suvartojimo statistika – jis su pilnu baku nuvažiuotų iki 1500 km, o „250 BlueTEC“ variklis vidutiniškai „valgo“ tik 6 litrus dyzelino šimtui kilometrų. Net jei šis skaičius kokiu litru klysta, tai vis tiek labai neprastas rodmuo.
SLK 250 CDI
Pirmas dyzelinis „Mercedes-Benz SLK“ modelis. 204 AG turintis keturių cilindrų CDI variklis atveria naują puslapį šio modelio istorijoje – ne tik dėl iki šiol neregėtos ekonomijos, bet ir dėl dyzelinių variklių pripažinimo.
„Mercedes-Benz Viano Vision Pearl“
Jachta su keturiais ratais – šitaip MB atstovai vadina šį kūrinį. Baltai-pilka saloną dengianti oda, medžio apdailos grindys, tradicinė aukštesnės klasės MB garso įranga „Bang & Olufsen“ turėtų padaryti bet kokią kelionę maloniu pasisėdėjimu vidutinės klasės viešbučio kambaryje. Modelio pavadinimas sufleruoja, kad MB ruošiasi atgaivinti neseniai po žeme atgulusį „Viano“ autobusiuką. Laukiam!
„Mercedes-Benz SLS AMG E-Cell“
Žinoma, čia jokia naujovė – elektrinis SLS AMG yra pasirodęs jau prieš metus, tačiau turbūt labiausiai „elektrinėje“ ligšiolinėje parodoje verta paminėti ir jį. Juolab kad 220 V rozetės ar keliasdešimt kilogramų sveriančių baterijų nevengiančių galingus benzininius variklius turinčių automobilių yra ir daugiau: visiškai elektriniai „Audi R8“ bei „Brabus Mercedes-Benz E“ ar hibridinis „Porsche Panamera“. Vis tik važiavimas jais yra tarsi nealkoholinio alaus gėrimas – išvaizda ta pati, tačiau skonis daug prastesnis.