Audi A3 gamą papildė nauji ir efektyvūs varikliai
Audi A3 gamą papildė nauji ir efektyvūs varikliai

Naujais 1,6 TDI varikliais Audi dar kartą įrodė, kad vairavimo malonumas ir efektyvumas - suderinami dalykai. Audi A3, kurios ratus suka 1,6 litro TDI 77 kW (105 AG) variklis, 100 km kelio naudoja 4,1 litro dyzelino, o į aplinką per vieną kilometrą išmeta tik 109 gramus CO2.  Šiuos puikius rodiklius lėmė tokios technologijos, kaip energijos regeneravimas ir start/stop sistema. Automobilio dinamika irgi ne mažiau  įspūdinga. 77 kW (105AG) galingumo Audi A3 versija leidžia automobiliui pasiekti 100 km/val. greitį per 11,4 sekundės, o dar po kelių sekundžių  išvystyti ir 194 km/val. maksimalų greitį. Mažesnysis 1.6 TDI išvysto 66 kW (90 AG) pajėgumą. Sukimo momentas - 230 Nm. Audi A3 1.6 TDI bus galima užsisakyti jau greitai - bazinė kaina Vokietijoje nuo 22 550 EUR 66 kW (90 AG) versijai ir 23 550 EUR – 77 kW (105 AG) versijai.

Naujas, mažesnių gabaritų Audi A3 1,6 TDI variklis, išvystantis 77 kW (105 AG), leidžia mėgautis pagerėjusiu jėgos agregato darbo našumu. Ir be abejo – puikia degalų ekonomija bei dinamika, atitinkančia didesnio darbo tūrio variklių rodomoms charakteristikoms. Audi variklių mažinimas liudija pasitvirtinusias mažesnio darbo tūrio jėgos agregatų su turbokompresoriais technologijas ir iš čia išplaukiančius puikius degalų ekonomijos ir automobilio valdymo rodiklius. Audi gamintojai tai pasiekė derindami kelias efektyvias technologijas. Standartinė start/stop sistema yra labai efektyvi važiuojant mieste. Vos tik automobilis sustoja, vairuotojui pavarų svirtį perjungus į neutralią padėtį ir atleidus koją nuo sankabos pedalo, sistema pati išjungia variklį. Variklis vėl įsijungia kai tik vairuotas nuspaudžia sankabos pedalą.

Degalų taupymas prasideda ir Audi A3 dar nepririedėjus iki šviesoforo. Generatorius, veikiamas energijos regeneravimo sistemos ir išnaudodamas automobilio riedėjimą bei stabdymą, dirba konvertuodamas kinetinę energiją į naudotiną. Akceleruojant ar tiesiog tolygiai važiuojant, baterija tiekia sukauptą energiją elektros įrenginiams taip mažindama generatoriui tenkančias apkrovas. Tai leidžia sutaupyti mažiausiai tris procentus degalų.

Veikdamos kartu su TDI „Common-rail“ aukšto slėgio įpurškimo technologija, šios sistemos leidžia pasiekti neįtikėtinai mažas, vos 4,1 litro 100 km. degalų sąnaudas. Tai lygu 109 gramams CO2 emisijų vienam kilometrui.

1.6 TDI 66 kW (90 AG) pajėgumo variklis taip pat pasižymi geromis dinaminėmis charakteristikomis ir degalų ekonomija. Turintis didelį 230 Nm sukimo momentą šis jėgos agregatas per 12,9 sekundės įgalina Audi A3 pasiekti 100 km/val., o neužilgo – ir maksimalų 180 km/val. greitį. Net be start/stop sistemos ar energijos regeneravimo, ši variklio versija užtikrina 4,5 l/100 km dyzelino sąnaudas, o į aplinką išskiria tik 118 gramus CO2 vienam kilometrui.

Abi šios naujų keturių cilindrų turbodyzelinių variklių su „Common-rail“ technologijomis versijos ir toliau tik patvirtina Audi, kaip tokių naujovių pradininkės, reputaciją. Esant mažesniam darbiniui tūriui, degalų sąnaudos yra žemesnės, o valdymo savybės išlieka kaip visada nepralenkiamos.

1.6 TDI variklį galima pasirinkti ir su A3 Sportback kėbulo versija. Sportback versija yra 900 eurų brangesnė. Bazinė kaina Vokietijoje - 22 550 eurų už automobilį su 66 kW (90 AG) varikliu, o su galingesniu 77 kW (105 AG) - modelio kaina prasidės nuo 23 550 eurų.

Rekomenduojami video