TVR Cerbera, 1996 - 2003

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Kupė Benzinas: 4.0 - 4.5 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Automobilio pavadinimas graikų mitologijoje reiškia pomirtinio pasaulio vartus saugojantį trigalvį šunį Cerberį.

    Cerbera buvo pirmasis kompanijoje keturvietis automobilis.

    Taip pat Cerbera pirmasis turintis pilnai TVR kompanijos sukurtą variklį.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Išties puikus ir brutualus britiškas sportinis automobilis, kurio charakterį puikiai apibūdina jo pavadinimas, kas graikų mitologijoje reiškia pomirtinio pasaulio vartus saugojantį trigalvį šunį Cerberį. TVR Cerbera buvo gaminamas nuo 1996 iki 2003 metų ir tai buvo trečias TVR automobilis pagamintas vadovaujant Peter Wheeler. Cerbera buvo pirmasis kompanijoje keturvietis automobilis, taip pat pirmasis turintis pilnai TVR kompanijos sukurtą variklį (anksčiau TVR automobiliai turėdavo Rover, Ford arba Triumph variklius). Wheeler taip apibūdino šį variklį: "Iš esmės mes projektavome variklį skirtą lenktynėms. Tai yra V8 variklis, kurio cilindrai sustatyti 75 laipsnių kampu. Apatinė variklio dalis iki galvų yra lygiai tokia pati kaip Formulės 1 bolidų variklių". Šiai jėgainei buvo duotas pavadinimas "Speed Eight", jis turėjo 4.2 L tūrį ir 360 arklio galias (268 kW). Vėliau buvo pristatyta didesnio 4.5 L darbinio tūrio versija su 420 arklio galiomis (310 kW). Mažesnis variklis leido Cerbera pasiekti net 297 km/h greitį. Šis TVR kompanijos V8 variklis turėjo vieną geriausių galios/darbinio tūrio santykių tarp atmosferinių variklių pasaulyje - jam teko 83.3 AG/litrui (4.2 L variklis) ir 93.3 AG/litrui (4.5 L variklis). Variklis taip pat yra nepaprastai kompaktiškas ir lengvas - jis tesveria 121 kilogramą. Pats automobilis buvo sukurtas kaip "2+2" kupė, tačiau priekinė keleivio sėdynė slankiojama daugiau nei vairuotojo, todėl automobilio sėdynių formulę galima apibūdinti kaip "3+1". Tradiciškai TVR gamina automobilius, kurie ne tik labai galingi, bet ir lengvi - Cerbera svoris yra tik 1100 kilogramų. Interjere prietaisų skydelis buvo suprojektuotas specialiai Cerbera modeliui. Čia į akis krenta dviejų stipinų vairaratis - to priežastis yra tai, kad kai kurie instrumentai yra patalpinti apačioje ir jų būtų nematyti už apatinio trečiojo vairo stipino. Automobilis be abejo neturėjo tokių sistemų kaip elektroninė stabilumo sistema, tačiau šis "trūkumas" buvo siekiamas kompensuoti itin aštriu vairo mechanizmu - automobilio vairą nuo vienos kraštinės padėties iki kitos reikia apsukti tik 2 kartus. Labiau patyrusiems vairuotojams tai suteikia galimybę staigiau valdyti automobilį ir taip atgauti kontrolę slydimo metu, tačiau mažiau patyrę vairuotojai skundėsi, kad Cerbera yra per daug jautrus nedideliems vairo pasukimams.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video