Toyota MR2, (W20) 1989 - 1999

Įvertinimas
4.0 3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1) Viso įvertinimų: 2
  • Patikimumas 4.51% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
  • Varikliai 4.09% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
  • Interjero kokybė4.519% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)
  • Komfortas 3.07% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.8)
  • Valdymas 4.57% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai KabrioletasKupė Benzinas: 2.0 - 2.2 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    MR2 buvo stebėtinai panašus į Ferrari modelius 348tb ir F355, todėl MR2 kartais buvo vadinamas kaip "vargšų Ferrari". Buvo gaminama daug kėbulo detalių specialiai mėgdžiojančių Ferrari automobilius:







    Buvo gaminamos stipriai modifikuotos MR2 versijos pavadinimu „Sard MC8-R“, kurios turėjo įspūdingą 4.0 litrų Toyota 1UZ-FE V8 variklį su 600 AG (450 kW) galia. Šie automobiliai dalyvavo GT1 kategorijos žiedinėse varžybose tokiose kaip 24 valandų Le Mano, 1000km Suzuka ar Japonijos Super GT varžybose kur varžėsi su tokiais superautomobiliais kaip Porsche 911 GT1:



VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Vienas iš įdomiausių kada nors Toyota gamintų automobilių. MR2 yra dviejų vietų su viduryje sumontuotu varikliu ir galiniais varomais ratais. Tai tikras mini superautomobilis. MR2 pakaba buvo suprojektuota kartu su Lotus inžinieriumi Roger Becker. Antros kartos MR2 tapo apvalesnis, ilgesnis, platesnis ir sunkesnis negu jo pirmtakas. MR2 buvo stebėtinai panašus į Ferrari modelius 348tb ir F355, todėl MR2 kartais buvo vadinamas kaip "baby Ferrari". Buvo netgi gaminama daug kėbulo detalių mėgdžiojančių Ferrari automobilius. Rezultatai kartais būdavo stulbinantys šių skirtingų automobilių panašumai. Galingiausias MR2 turbo variklis 3S-GTE parduodamas Japonijoje turėjo 242 AG (180 kW) galią ir sugebėjo įsibėgėti 0-100 km/h per 5.6 s. Toyota tikslas buvo, kad MR2 būtų valdomas kaip superautomoblis, tačiau MR2 buvo linkęs į per didelį galinės dalies slydimą posūkiuosi dėl ko nepatyrusiam vairuotojui buvo gan pavojinga jį vairuoti. Vėliau ši yda buvo koreguojama. Buvo išleista ribota serija TRD2000GT modelių kuri turėjo praplatintus sparnus, važiuoklę ir padidintą galią. Kai kurie iš šių automobilių buvo “užpumpuoti” iki 500AG! Automobilis buvo labai populiarus tarp sportiškų automobilių entuziastų. Buvo gaminamos stipriai modifikuotos MR2 versijos pavadinimu „Sard MC8-R“, kurios turėjo įspūdingą 4.0 litrų Toyota 1UZ-FE V8 variklį su 600 AG (450 kW) galia. Šie automobiliai dalyvavo GT1 kategorijos žiedinėse varžybose tokiose kaip 24 valandų Le Mano, 1000km Suzuka ar Japonijos Super GT varžybose kur varžėsi su tokiais superautomobiliais kaip Porsche 911 GT1. Labiausiai įsimenamos MR2 ypatybės – aštrumas, valdymo kokybė, patogios nors ir ankštos sėdynės. Trūkumai - automobiliai yra linkę rūdyti, per nuimama stogą dažnai laša vanduo.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (2)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video