Tesla Cybertruck, 2023 - dabar TOP 10

Įvertinimas

0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Pikapas Elektra Pigiau nei benzinas?
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
"Cybertruck gal ir nebus pats praktiškiausias iš visų pikapų, tačiau gali būti labai neprastas kasdieninis automobilis. Gali būti, kad publika jį priims ne tiek kaip pikapą, o kaip išskirtinės formos įvaizdžio automobilį. Visi mes žinome, kad „įvaizdis yra viskas“, ypač Amerikoje, todėl sėkmė šiam išskirtiniam automobiliui yra garantuota"

Apžvalga

Tai automobilis, kuris abejingų nepalieka. Iš nerūdijančio plieno pagaminto Cybertruck dizaino (ne)subtilumus nesigilinsime, juos kiekvienas matome labai aiškiai. Tiesiog pasakysime, kad ir kaip kontraversiškai skambėtų, Elonas Muskas su šio automobilio projektu nuėjo saugiausiu keliu. Turint galvoje, kad JAV ištisus dešimtmečius geriausiai parduodamas automobilis yra Ford F-150 pikapas, turintis gilias dizaino, variklio ir pakabos komponuotės tradicijas ir šis tikrai puikus pikapas turi daugybę ne mažiau puikių konkurentų, tai Teslai įeiti į šią emociškai jautriausią JAV automobilių rinkos dalį būtų be galo sunku. Saugiausias kelias – pateikti tai ko niekas kitas nesiūlo ir iškovoti bent nedidelę rinkos dalį, o vėliau bus galima pasiūlyti kažką labiau tradicinio. Tą Tesla ir padarė ir atliko tai su užmoju – be jokios reklamos, gerokai prieš automobilio serijinę gamybą buvo parduoti šimtai tūkstančių Cybertruck. Po automobilio prezentacijos, spauda apie kūjus, skilusius stiklus ir raudonuojantį E.Muską netilo ištisus mėnesius. Visame šiame ažiotaže į antrą planą buvo nustumti automobilio techniniai parametrai, o juk tai turėtų būti svarbiausia kalbant apie pikapus. Yra siūlomos 3 Tesla Cybertruck versijos su skirtingu elektros variklių ir baterijų skaičiumi: vieno elektros variklio versija galės nuvažiuoti 400 km atstumą ir iki 100 km/val. įsibėgės greičiau nei per 7 sekundes. Dviejų elektros variklių versija galės nuvažiuoti 547 km bei įsibėgės per 4,3 s. Trijų variklių pikapas vienu įkrovimu nuvažiuos 515 km (su papildomos baterijos paketu - sunkiai įsivaizduojamus 750 km) ir įsibėgės iki 100 km vos per 2,7 sekundes - greičiau nei daugelis sportinių automobilių. Bazinio Cybertruck kaina prasideda nuo 49.900 JAV dolerių ir tai yra išties labai nedaug. Dviejų elektros variklių versija kainuos 79.900 dolerius, o trijų elektros variklių versija 99.900 dolerius. Priklausomai nuo pasirinktos versijos, Tesla pikapas gali vilkti beveik 5 tonas sveriančią vilktį – tai yra panašiai kaip elektromobilio Rivian R1T ir daugiau nei elektromobilių Ford F-150 Lightning ir Hummer EV. Jo 2 metrų ilgio krovinių skyrius gali priimti 1134 kg sveriančius krovinius - tai yra puikūs rodikliai, nes konkurentai gerokai silpnesni: Rivian R1T - 800 kg, Hummer EV - 590 kg, Ford F-150 Lightning - 1014 kg. Tiesa, benzininis Ford F-150 pagal visus šiuos rodiklius yra geresnis nei bet kuris iš išvardintų elektromobilių. Plokščias Cybertruck stogas, plokščias krovinių kėbulo viršus, plokščias priekis ir galas - visa tai buvo sukurta dėl funkcionalumo. Dideli, stiprūs ir lengvai keičiami bamperiai, priekinė bagažinė, atidaromas galinis kabinos stiklas - visa tai buvo sukurta stebint, kaip šiuos pikapus naudoja žmonės pagal tikrąją jų paskirtį. Tiesa, kai prie daugelio pikapų krovinio galima prieiti iš 3 pusių, Cybertruck krovinių kėbulas bus prieinamas tik tiesiai iš galo - taip yra dėl nuožulnių kėbulo šonų. Nuožulnūs automobilio šonai tikrai nepadės norint pervežti didelius krovinius viršijančius bagažinės gabaritus. Kelyje automobilis dėka pneumatinės pakabos yra stebėtinai komfortiškas, vairo mechanizmas jautrus, pagreitis puikus, parkavimo aikštelėje suvaldyti didelius gabaritus padės visi vairuojami ratai, be to ratų pasukimas nuo vienos kraštinės padėties iki kitos užima tik vieną vairo apsisukimą. Taigi, Cybertruck gal ir nebus pats praktiškiausias iš visų pikapų, tačiau gali būti labai neprastas kasdieninis automobilis. Gali būti, kad publika jį priims ne tiek kaip pikapą, o kaip išskirtinės formos įvaizdžio automobilį. Visi mes žinome, kad „įvaizdis yra viskas“, ypač Amerikoje, todėl sėkmė šiam išskirtiniam automobiliui yra garantuota. Automobilį padės parduoti ne tiek techninės charakteristikos, kiek dieviškas E.Musko įvaizdis ir galimybė amerikiečiams prisidėti sugražinant JAV autopramonę į lyderių gretas. To reikia amerikiečiams, to reikia ir visiems kitiems – aštrios konkurencijos ant lauro lapų užmigusiems didiesiems automobilių koncernams.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus

Panašūs automobiliai

Rekomenduojami video

Straipsniai apie Tesla Cybertruck