Skoda Fabia, 2021 - dabar

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai HečbekasUniversalas Benzinas: 1.0 - 1.5 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Visapusiškai praktiškas
  • Gyvesnis interjeras
  • Didesni matmenys, padidėjęs interjero talpumas
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Nėra versijos su visais varomais ratais
  • Nėra hibridinių versijų
  • Vis dar nuobodus automobilis
"Fabia panašiai kaip Octavia Scout turi padidinto pravažumo savybių – dabar galima užsisakyti „Rough-Road“ paketą su aukštesnėmis spyruoklėmis, dugno apsauga ir didesne prošvaisa, tačiau versijos su visais varomais ratai nėra"
Apžvalga
Ketvirtos kartos Škoda Fabia gaminama ant modulinės MQB-A0 platformos. Tai Volkswagen grupės universali platforma, kuri šiuo metu naudojama kitiems kompaktiškiems Škoda automobiliams gaminti tokiems Scala ir Kamiq. Dėl naujosios platformos, hečbeko matmenys gerokai pasikeitė lyginant su pirmtaku. Dabar ratų bazė yra net 94 mm ilgesnė, ilgis padidėjo visais 115 mm, o plotis padidėjo 50 mm, tuo tarpu aukštis sumažėjo 7 mm. Dėka didesnių Škoda Fabia matmenų ir dėl kitų konstrukcinių sprendimų, konstruktoriai gerokai padidino ne tik salono, bet ir bagažinės erdvę, kuri dabar yra 380 l - net 50 l daugiau nei anksčiau. Škoda Fabia tapo gerokai aerodinamiškesnis, dėl ko oro pasipriešinimo koeficientas sumažėjo nuo 0,32 iki 0,28. Škoda teigia, kad tai yra geriausias rezultatas mažų automobilių segmente. Viduje kaip įprasta surinkimo kokybei priekaištų nėra, tačiau tikėtis aukštos kokybės medžiagų čia neverta. Tačiau gerokai patrauklesniame skydelyje galimas žaismingas audinio intarpas, kuris suteikia kukliam salonui gyvybingumo. Be to automobiliui siūlomas įspūdingo dydžio panoraminis stoglangis – sunku prisiminti ar dar kas iš biudžetinių B segmento automobilių turi tokį pasirinkimą. Įdomu tai, kad Fabia panašiai kaip Octavia Scout irgi turės padidinto pravažumo savybių – dabar galima užsisakyti „Rough-Road“ paketą su kitokiomis spyruoklėmis, dugno apsauga ir didesne prošvaisa. Tačiau versijos su visais varomais ratai nėra. Variklių gamoje – nuo 65 iki 110 AG galią pasiekiantys trijų cilindrų „TSI“ turbo motorai, kurių galingiausias gali būti komplektuojamas su automatine DSG transmisija. Pigiausioje versijoje siūlomas „MPI“ 80 AG variklis. Santykinai lengvam automobiliui (1165 kg) su galingiausiu varikliu dinamikos mieste pakaks – nuo 0 iki 100 km/h automobilis įsibėgėja per 9,5 s, o maksimalus greitis siekia net 205 km/val.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video